تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ساختمان بیمه ایران

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ساختمان بیمه ایران

معارفه محمد رضا جواهری تفتی به عنوان مدیرعامل شرکت ساختمان بیمه ایران با حضور هاشم مهریار مدیرعامل و محمدباقر نوفلی عضو هیات مدیره هلدینگ سبا، مهدی متقی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مجتبی زینلی موخر سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و امور مجامع شرکت سهامی بیمه ایران و جمعی از معاونین هلدینگ سبا و شرکت ساختمان بیمه ایران برگزار گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد، هاشم مهریار مدیرعامل هلدینگ سبا ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات مهدی عسکری به عنوان مدیرعامل شرکت ساختمان بیمه ایران ، محمدرضا جواهری را فردی متخصص و آشنا به صنعت ساختمان معرفی نمود و افزود: با توجه به اینکه آقای جواهری سابقه حضور در هلدینگ سبا به عنوان معاونت فنی را داشته و با امور شرکت ساختمانی آشنا است، انتظار داریم تا ضمن به نتیجه رسیدن پروژه گلستان، با تعریف پروژه های جدید و پیگیری کارهای باقی مانده، تمرکز زدایی از تک پروژه بودن شرکت را در دستور کار قرار دهد.

مهریار تاکید کرد: انتظار ما این است که هیات مدیره شرکت در چارچوب قوانین و استانداردها با مدیرعامل جدید همکاری‌های لازم را داشته و آقای جواهری نیز ارتباط خود را با سهامداران عمده به روال سابق حفظ نماید.

همچنین در ادامه مهدی متقی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران از زحمات مهدی عسکری تقدیر نمود و گفت: طی مدتی که مهندس عسکری مسئولیت مدیرعاملی شرکت ساختمان بیمه ایران را برعهده داشت اقدامات موثری در جهت تامین اهداف سهامدار اصلی بیمه ایران صورت داد که از وی مراتب قدردای را داریم.

متقی پور افزود: همچنین از آقای جواهری انتظار داریم سرعت پیگیری اقدامات بیشتر از گذشته شده و فرآیندها برای تعیین و تکلیف پروژه ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

در این مراسم مهدی عسکری ضمن ارائه گزارش کامل از اقدامات انجام شده در شرکت ساختمان بیمه ایران، اظهار داشت: ضمن آرزوی موفقیت برای اقای جواهری، همان طور که پیش از این هم آماده هرگونه تصمیم سهامداران بودیم در حال حاضر نیز به عنوان عضو هیات مدیره برای هر سیاست تازه ابلاغی از سوی سهامداران اعلام آمادگی می نمایم.

همچنین محمدرضا جواهری از زحمات آقای عسکری تشکر نمود و خاطرنشان ساخت: از اعتمادی که برا تفویض این مسئولیت به بنده شد کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف این شرکت مفید فایده واقع شوم.

این مراسم با اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود به مهدی عسکری و تقدیر از وی پایان یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.