جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مردم قدرت می‌گیرد

جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مردم قدرت می‌گیرد

امام جمعه کیش اظهار کرد: حضور و مشارکت خوب مردم بیانگر بصیرت و آگاهی برای تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با حضور در بخشداری جزیره کیش که به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهی ویژه انتظامی کیش، دادستان جزیره، معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای ستاد اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ستاد اجرایی و همه نهادها و ارگانهای دست اندرکار گفت: برگزاری این انتخابات بدون دغدغه ودر آرامش مرهون تلاش های تیم اجرایی است و سهم اصلی را دربرگزاری باشکوه این انتخابات مردم شریف جزیره کیش برعهده دارند که با مشارکت خوب و حداکثری پای آرمانهای نظام ایستاده اند.

امام جمعه کیش افزود: مردم بصیر و آگاه جزیره کیش و کشورمان با حضور پرشور، نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و آینده کشور دارند و امیدواریم با انتخاب کاندیدای اصلح، شاهد توسعه روز افزون کشور باشیم.

خطیب جمعه کیش درپایان بیان داشت: امروز وظیفه ما مشارکت حداکثری است و فردا وظیفه همه ما تبعیت از رئیس جمهور منتخب کشورمان و قانون است تا درمسیری که با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون شهیدان در طول 45 سال ترسیم شده با عزت و سربلندی گام برداریم . 

گفتنی است در پی حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراهشان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد، جمعه 8 تیر درسراسر ایران اسلامی برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.