معرفی برترین‌های بیمه‌های زندگی در جشنواره ستارگان بیمه‌های زندگی 

معرفی برترین‌های بیمه‌های زندگی در جشنواره ستارگان بیمه‌های زندگی 

جشنواره «ستارگان بیمه‌های زندگی» با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ 1403/4/1 تا 1403/4/31 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از 70 نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­گیرد.

ستارگان بیمه های زندگی باید توامان دارای بالاترین نرخ رشد حق بیمه (در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته) و تعداد بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.

بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­ های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:

5  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 20 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 200 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:

5  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 100 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

برترین های بیمه های زندگی در جشنواره سراسری ستارگان بیمه های زندگی معرفی می شوند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.