بازدید مدیریت بیمه دی خراسان رضوی از واحدها صنعتی و تولیدی استان

بازدید مدیریت بیمه دی خراسان رضوی از واحدها صنعتی و تولیدی استان

مشاور مدیرعامل و مدیر استان خراسان رضوی بیمه دی به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از واحدها صنعتی و تولیدی استان خراسان رضوی در محل شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان– گلریز حضور یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دیدار شریعتی مدیر بیمه دی استان خراسان رضوی پس از بازدید ازخط تولید و مونتاژ محصولات بهداشتی این شرکت، طی نشستی با مدیران و معاونین کارخانه گلریز ضمن ابلاغ سلام و تبریک مدیرعامل شرکت بیمه دی، به همه دست اندرکاران و زحمتکشان این صنعت، بیان داشت: شرکت بیمه دی که چندین سال پیاپی عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص داده، از تمام پتانسیل و ظرفیت های خود جهت حمایت و امنیت از صنعت کشوراستفاده می نماید.

شریعتی در ادامه افزود: دهم تیرماه تجلی گر نقش مهم حوزه های صنعت و معدن است. اهمیت بالای این دو حوزه ما را برآن می دارد تا در جهت تحقق اهداف بلند مدت استان با همکاری مسئولین این حوزه، با عزمی استانی و مدیریتی جهادی در جهت توسعه و تحقق اقتصاد گام برداریم.

وی دراین مراسم خاطرنشان کرد: برخود لازم می دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن ، پیشرفت هرچه بیشتر حوزه صنعت و معدن استان را در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام « جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری گردیده است را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

همچنین در این مراسم مدیران شرکت صنایع تولیدات کاغذی خراسان از زحمات و تلاش های شرکت بیمه دی در مدت یکسال گذشته تقدیر و تشکر خود را اعلام داشتند و استمرار این مهم را در سال پیش روی خواستار شدند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه جهت ادای احترام و نثار شادی به روح زنده یاد سید مجتبی هاشمیان ” پدر صنعت سلولزی ایران و بنیان گذار گروه کارخانجات گلریز”* توسط مدیریت و پرسنل بیمه دی فاتحه ای قرائت گردید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.