افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد شعبۀ استان آذربایجان غربی 

افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد شعبۀ استان آذربایجان غربی 

طی مراسمی با حضور بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد، مدیر شعب و تنی چند از مدیران بانک صادرات استان، همچنین اعضای سندیکای بیمه‌گران استان و نمایندگان بیمه سرمد، ساختمان جدید شعبۀ بیمه سرمد در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهشتی‌نژاد صبح روز دوشنبه ۱۱ تیرماه، به همراه چند تن از معاونان و مدیران بیمه سرمد به‌منظور بررسی تعاملات و مسائل فی مابین بیمه سرمد و بانک صادرات استان آذربایجان غربی با امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات این استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای جلسه به تشریح اقدامات انجام‌شده بیمه سرمد در یک سال اخیر خصوصاً در حوزۀ بیمه‌های درمان پرداخت و افزود: تمام تلاش تیم مدیریتی بیمه سرمد، علاوه بر تثبیت رشد همه‌جانبه و حرکت بر مدار سودآوری، افزایش رضایت بیمه‌شدگان بوده است.

مدیرعامل بیمه سرمد کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد را از مهم‌ترین برنامه ها و اقدامات حوزۀ بیمه‌های درمان توصیف کرد.

بهشتی‌نژاد با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با بیمه‌گزاران و مسئولین استانی در راستای ارتقای سطح تعاملات اظهار داشت: برگزاری این‌دست جلسات در سطوح مختلف قطعاً مسیر ارائۀ خدمات را برای همکاران بنده در شعب استانی و ستاد مرکزی روشن‌تر کرده و بالطبع با رفع مشکلات و موانع، افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان حاصل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی و افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی اضافه کرد: تلاش ما در بیمه سرمد بر آن است تا فضایی درخور و در شأن بیمه‌گزاران، همکاران و نمایندگان پرتلاش خود فراهم کرده و ارائۀ خدمات را تسهیل بخشیم.

مدیرعامل بیمه سرمد ابراز امیدواری کرد با افتتاح ساختمان جدید مدیریت بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی و برنامه‌ریزی مناسب مدیر شعبه شاهد خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گزاران خصوصاً همکاران بانک معظم صادرات باشیم.

در ادامۀ این جلسه امیرگان، مدیر شعب بانک صادرات استان، ضمن خیرمقدم به مدیران بیمه سرمد، از تلاش و اهتمام بیمه سرمد در افزایش سرعت در پرداخت خسارت و رفع مشکلات بیمه‌شدگان تقدیر و تشکر کرد. 

مدیر شعب بانک صادرات استان عنوان کرد: بیمه سرمد عضو خانوادۀ بزرگ بانک صادرات ایران است و می‌بایست رفع مشکلات بیمه‌شدگان بانک جزو اولویت‌های آن قرار گیرد، چرا که افزایش رضایت کارکنان اثربخشی ایشان را در ارائۀ خدمات مطلوب به مشتریان بانک افزایش داده و در نهایت باعث افزایش بازدهی بانک خواهد شد.

وی ضمن اشاره به رشد مثبت بیمه سرمد در ارائۀ خدمات و کاهش مدت زمان پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان نسبت به گذشته، این تغییرات مثبت را مرهون برنامه‌ریزی و جدیت تیم مدیریتی جدید بیمه سرمد دانست. 

امیرگان ابراز امیدواری کرد با ادامۀ روند روبه‌رشد بیمه سرمد دیگر شاهد نارضایتی های موردی نباشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.