بیمه آرمان در دایره طلایی سود سهم، رشد ۳۰۶ درصدی

بیمه آرمان در دایره طلایی سود سهم، رشد ۳۰۶ درصدی

افشای اطلاعات منتهی به 29 اسفند سال 1402 بیمه آرمان نشان داد "آرمان ما، آرامش شماست"، تنها یک شعار سارمانی نبوده بلکه تحقق آن برای سهامداران و بیمه گذاران هدف و غایت این شرکت بیمه‌ای است. 

به گزارش دیوان اقتصاد، افزایش درآمدهای بیمه‌ای، کاهش زیان انباشته، رشد قابل توجه سود هر سهم و افزایش سرمایه به عنوان تکه‌های از پازل مدیریتی مجید قلی‌پور از تیر ۱۴۰۰ تا امروز در نقش بستن آرمان‌های بیمه آرمان تاثیر به سزایی داشته است.

گزارشی با سرفصل‌های۲۰ 

در صورت مالی منتشر شده تحقق ۱۴۱ ریال سود به ازای هر سهم با رشد ۳۰۶ درصدی نسبت به مدت مشابه، تیر به هدف خورده بیمه آرمان با چندین نشان است که بیش از هر شاخص دیگری جلب توجه کرده و خودنمایی می‌کند. در گام دیگر رسیدن جمع درآمدهای بیمه‌ای به یک هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان با رشد ۲۸ درصدی نسبت به زمان مشابه، ضمن آنکه اتکاء به این شرکت بیمه‌ای را افزایش داده تقاضا و اعتماد مشتریان به خدمات ارائه شده را نیز تضمین خواهد کرد.

و اما مهمترین برگ عملکرد بیمه آرمان را می‌توان تبدیل ۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال سود خالص ( بعد از کسر سایر هزینه‌های عملیاتی و غیرعملیاتی) به ۴۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان با ۳۲۸ درصد رشد و رشد ۵۳ درصدی سود ناخالص با رقم ۳۳۰میلیارد تومان عنوان کرده و نمره ۲۰ پای آن گذاشت.

در واکاوی سند مالی بر اساس داده‌ها و گزارش‌های موجود، بیمه آرمان با تولید یک هزار و ۳۳۱ میلیارد تومان حق بیمه ناخالص و یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان حق بیمه خالص به ترتیب ۲۷ و ۲۰ درصد رشد را رقم زده و سعی داشته جای پای خود را در بازار صنعت بیمه محکم کند.

سهم از بازار با اهرم سرمایه و محصولات 

بیمه آرمان با پیش بردن هدف‌گذاری های مهم سعی دارد سهم خود را در بازار گسترش داده و سهامداران و مشتریان را با خود همراه کند. در این میان افزایش سرمایه از ۲۵۰ میلیارد به ۳۰۰ میلیارد تومان در مجمع عمومی فوق العاده تاریخ ۳۰ مهرماه۱۴۰۱، را می توان یکی از اقدامات پیش برنده این شرکت برشمرد که افزایش توانگری و قدرت پذیرش ریسک را به دنبال داشته است.

همچنین این شرکت در جریان سیال فعالیت بیمه‌ای خود در کنار نگاه خاص به عملکرد مالی، با اعتقاد به مشتری مداری محصولات و خدمات بیمه‌ای متنوع ارائه می‌دهد که این امر به جذب مشتریان جدید و رضایتمندی بیشتر مشتریان فعلی منجر شده است.

همانند پروژه ملی دستگاه مکانیزه صدور بیمه نامه‌های مسافرتی برای اتباع خارجی متقاضی ورود به کشور با نام تجاری ( INEX )” که از سال ۹۹ تا امروز با قابلیت دریافت و شناسایی ارز و‌ چاپ بیمه نامه کمک شایانی برای صنعت بیمه بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.