گسترده‌تر شدن چتر «بیمه پاسارگاد» 

گسترده‌تر شدن چتر «بیمه پاسارگاد» 

شرکت بیمه پاسارگاد قصد دارد در یک فرایند برنامه‌ریزی شده، ضمن افزایش نقاط تماس با مشتری (Customer Touchpoint)، کیفیت خدماتش را نیز بهبود دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، «نقاط تماس با مشتری» گرچه همه تعاملات با مشتریان یک کسب و کار در حوزه بازاریابی، فرآیند خرید و خدمات پس از فروش را شامل می شود، اما در صنعت بیمه، شبکه فروش را می توان نوک پیکان آن دانست. شبکه فروش نه تنها برند یک شرکت بیمه را شکل می دهد و آن را تقویت می کند، بلکه رابطه میان شرکت و مشتری را نیز ایجاد می کند.

شعب و نمایندگان یک شرکت بیمه، خدمات فروش و خدمات پس از فروش بیمه گران را برای مشتریان تسهیل و تسریع می کنند؛ از این روست که شکل، تعداد و نحوه توزیع و قرارگیری اعضای شبکه فروش شرکت های بیمه، می تواند نوع تعامل با بیمه گزاران را ساماندهی کند. با وجود توسعه خدمات دیجیتال، اما هنوز هم «بیمه» یک خدمت انتزاعی نزد بخش وسیعی از جامعه ما شناخته می شود و از این رو برای تبیین کارکردها و خدمات این صنعت، حضور سفیران صنعت بیمه در میان متن مردم، اجتناب ناپذیر است.

شاید بتوان گفت آخرین وظیفه شبکه فروش، صدور بیمه نامه برای مشتری است و پیش از آن، توجیه مشتری برای بهره مندی از خدمات بیمه ای به منظور استفاده در زمان بروز خسارت، سخت ترین و در عین حال مهمترین وظیفه نمایندگان شرکت های بیمه است. شرکت بیمه پاسارگاد با شناخت درست این مسائل، از بدون تاسیس تا کنون، توسعه شبکه فروش خود را از دستور کار خارج نکرده و همواره آن را به عنوان یک پروژه اساسی پیگیری کرده است.

آن طور که از برنامه سال جاری این شرکت بر می آید، امسال در کنار افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت خدمات رسانی شعب کنونی، تعداد کل شعب بیمه پاسارگاد از ۹۲ به ۱۰۰ شعبه افزایش خواهد یافت. این اقدام، بدان معناست که حجم قابل توجهی از مشتریان بالقوه این شرکت، به زودی از نزدیک با خدمات آن آشنا خواهند شد و یا به جمع مشتریان آن خواهند پیوست.

بیمه پاسارگاد که بیش از ۴۴ هزار نماینده فروش بیمه عمر و حدود ۳ هزار نماینده عمومی را در اختیار دارد، همچنین قصد دارد در سال جاری بیش از ۲۵۰۰ نفر را به شبکه نمایندگی خود بیافزاید. با این اقدام که دست کم با ۵۰ هزار نفرساعت آموزش همراه خواهد بود، عملا توان رقابت پذیری و خدمات رسانی این شرکت به مشتریان کنونی و آینده، بیش از پیش تقویت خواهد شد.

به عبارت دیگر، افزایش بیش از ۴۰ درصدی حق بیمه تولیدی پیش بینی شده بیمه پاسارگاد در سال جاری، از مسیر افزایش کمیت و کیفیت شبکه فروش تحقق خواهد یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.