قائم مقام شرکت بیمه دانا، خدمترسانی و مردمداری را از اصول اولیه مدیریت و گسترش آن را موجب مقبولیت در جامعه عنوان کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت
خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت
به گزارش دیوان اقتصاد، حسین حسینی در مراسم تجلیل از خدمات بازنشستگان بسیجی بیمه دانا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای چندین ساله آنها گفت: بسیج واژه مقدسی است که شایسته است همه فارغ از جایگاه و پست سازمانی در حفظ ارزشهای این نهاد انقلابی کوشا باشیم.
وی با اشاره به اینکه بیمه دانا متعلق به همه است، افزود: همه کارکنان شرکت اعم از بسیجی و غیر بسیجی باید با تقویت احساس مسئولیت و دوراندیشی، نسبت به حفظ شرافت انسانی و معرفت آرمانی بسیج پایبند باشند و بکوشند بهترین نوع خدمترسانی را به مردم ارائه دهند.
قائم مقام بیمه دانا، تقویت احساس مسئولیت را در شرایط کنونی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای ارائه خدمت به بیمهگذاران عنوان و ابراز امیدواری کرد که در سایه افزایش همکاری، تعامل و تقویت مناسبات اجتماعی، روند رو به رشد شرکت بیش از پیش تداوم یابد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |