چشم انداز روشن بیمه “ما ” با تهیه سند راهبردی آموزشی

چشم انداز روشن بیمه “ما ” با تهیه سند راهبردی آموزشی

تهیه سند راهبردی (تقویم آموزشی) سال جدید، چشم­ انداز روشنی را پیش روی شرکت بیمه “ما” قرار داده است.

به گزارش دیوان‌اقتصاد،مدیر سرمایه انسانی و آموزش  این شرکت با اعلام این خبر گفت: تعامل سازنده با شورای نمایندگان شرکت در راستای برگزاری دوره های آموزشی و بررسی و تایید نیازسنجی نمایندگان برای تهیه سند راهبردی(تقویم آموزشی) سال جدید، چشم­انداز روشنی را پیش روی شرکت قرار داده است.

وی در ادامه افزود: اداره آموزش شرکت بیمه “ما” در دوره شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش برخط، به­ منظور حفظ سلامت پرسنل و نمایندگان شبکه فروش، با استفاده از ظرفیت های موجود و با برنامه­ریزی کارشناسانه، با قدرت و انرژی بیشتر نسبت به ارائه خدمات آموزشی  اقدام کرده است.

مدیر سرمایه انسانی و آموزش ضمن اشاره به برنامه های دردست اقدام این اداره گفت: آزمون ارزیابی پرسنل در زمینه های  فنی و غیرفنی از آبان ماه سال جاری تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و برنامه­ های تکمیلی به منظور مدیریت دانش و  بهبود مهارت های پرسنل جوان ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش آموزش پرسنل شعب از ابتدای سال ۹۹  تا  ۱۵ آبان ماه سال جاری، نزدیک به  ۶۵۰۰ نفر ساعت در تمامی رشته های فنی (آموزش بیمه نامه های باربری، صدور و خسارت درمان، مهندسی، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری و …) و غیرفنی(آموزش بیمه نامه های اتکایی و امور مالی) و برای نمایندگان در رشته های آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری و اتومبیل بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.