در حوزه پدافند غیرعامل؛ بیمه مرکزی دستگاه برتر شد

در حوزه پدافند غیرعامل؛ بیمه مرکزی دستگاه برتر شد

نشست سالانه پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور برپا شد و بیمه مرکزی از سوی معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، عنوان برتر تمامی دستگاه های اجرایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش دیوان اقتصاد،معاون سازمان پدافند غیرعامل در نامه ای به غلامرضا سلیمانی از کسب عنوان دستگاه برتر در این حوزه خبر داد و از بیمه مرکزی به عنوان نهاد برگزیده پدافند غیرعامل نام برد.
بر اساس این گزارش سردار سرتیپ پاسدار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، عواملی نظیر موفقیت های بیمه مرکزی در فرایند برگزاری مانور ارزیابی پایداری شبکه برق (مانور ملی قطع برق) و انعکاس شایسته آن در رسانه ملی، عقد قرارداد و ایجاد مقدمات تدوین سندراهبردی،تسری حوزه پدافند غیرعامل از نهاد ناظر به صنعت بیمه با هدف طراحی، برنامه ریزی و هماهنگی برای تداوم ارایه خدمت در شرایط اضطرار و همچنین اجرای مدون برنامه ها و دوره های آموزش عمومی و تخصصی را به عنوان مولفه های اصلی این انتخاب اعلام کرد.
شایان ذکر است از آغاز فعالیت کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی تلاش های چشمگیری در مسیر ایمن سازی فعالیت های سایبری و موارد مشابه در نهاد ناظر صنعت بیمه و هماهنگی با سایر دستگاه ها و شرکت های بیمه ای صورت گرفته و تقویت آن در دستور کار قرار گرفته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.