ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه تا چهاردهم آذرماه

ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه تا چهاردهم آذرماه

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی نامه ای به مدیران عامل شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری فعالیت شرکتهای بیمه را اعلام کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد؛ متن کامل نامه ارسالی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران را ادامه می خوانید:

مدیران عامل محترم شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی

با سلام و احترام 

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی همکاران عزیز، در اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند» محدودیتهای متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 91 در شهرهای کشور، مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا، و با عنایت به مصوبات شورای عمومی سندیکا و بخشنامه های ابلاغی بیمه مرکزی، بدینوسیله برنامه اجرایی فعالیت شرکتهای بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه سال جاری را جهت استحضار و اقدام لازم به شرح زیر اعلام می نماید.

الف) فعالیت واحدهای ستادی و حضور مدیران و کارشناسان در مناطق قرمز برای پیشبرد امور و پاسخگویی در حد ضرورت و یا حداقل حضور، به تشخیص مدیرعامل محترم شرکت می باشد.

ب)به منظور رعایت حال مراجعه کنندگان محترم، ساعات اداری در مناطق قرمز برای کارکنان صف (اجرایی) بویژه واحدهای صدور و پرداخت خسارت از ساعت (8)صبح الی (13) در حد راه اندازی امورات بیمه گذاران تعیین می گردد.

ج)در شهرهایی که در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند وفق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس تصمیمات مقامات محلی خواهد بود.

لازم بذکر است به منظور هماهنگی با برنامه های ابلاغی ستاد مدیریت مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به سلامت و تندرستی همکاران محترم شرکتهای بیمه، تمامی برنامه های مربوط به کارگروهها، کمیسیون ها و شوراهای سندیکا لغو گردیده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.