ديوان اقتصاد هم انتخاباتي شد

اندر اهوال انتخابات ٩٦

ديوان اقتصاد هم انتخاباتي شد

یک‌شنبه, می 7, 2017 - 08:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اين روزها اگر زير ٣٥ بار كلمه انتخابات به گوشمان نخورد محال است آفتاب قصد غروب كردن بكند و تازه اگر غروب هم بكند تا پاسي از شب ٣٤ تا ٤٥ بار ديگر از صدا و سيما و راديو و فضاي مجازي هم كه نگو و نپرس ، بايد بشنوي تا خوابت ببرد ..

اين ها همه را گفتيم كه تازه اين خبر خوش را به شما مخاطبان عزيز ديوان اقتصاد بدهيم كه خبرنگاران تحريريه ديوان هم بعد از كلي همفكري و بررسي به این نتيجه رسيدند كه چرا كه نه!!! ما هم يك ستون انتخابات در ديوان طراحي كنیم و گزارش هايي از انتخابات براي مخاطبان عزيزمان داشته باشيم كه هم در فضاي پرهيجان اين روزها از قافله عقب نمانيم و دستي بر آتش يعني همان انتخابات داشته باشيم و هم اخبار را از دور و نزديك البته با نگاهي كمي طنزآميز رصد كنيم .
در همين بخش اول اهوال انتخابات به همه مخاطبان و مسوولين محترم عرض مي كنيم كه هيچ نهاد يا مجموعه اي با ما همكاري ندارند ( در واقع ما با آنها قصد همكاري نداريم) و ما به هيچ عنصر داخلي و خارجي حتي با پيشنهادات خفن در آينده هم وابسته نخواهيم بود دوم اينكه هدف از نگارش مطالب اين ستون بررسي طنز آميز روزهاي پيش انتخاباتي است و اشاره به نهاد و مجموعه و يا خداي ناكرده كانديداي خاصي ندارد و صرفا يك دورهمي مجازي از نوع انتخاباتي و به سبك ديوان اقتصادي است كه توسط تحريريه ترتيب داده شده است.
ضمنا اولين بخش شامل معارفه موضوع و مطالب وزين براي مخاطبان عزيزمان است كه اگر درهمين جا به توديع نرسيم ، به زودي با بخش دوم و مطالب ارزشمند و ظريف انتخاباتي كه از چشم طنز نويس خبرنگاران ديوان اقتصاد دور نمانده ، با شما خواهيم بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.