رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط‌عمومی گروه فولاد مباركه

رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط‌عمومی گروه فولاد مباركه

رویداد یک‌روزه آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط‌عمومی گروه فولاد مبارکه با عنوان «فولادآن»، روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه برگزار شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در ابتدای این رویداد، دوره‌های آموزشی روندهای نو در روابط عمومی و تغییرات و نگرش‌های جدید در روابط عمومی، کارگاه آموزشی تفکر طراحی در قالب ۳۰ تیم ۶ نفره برگزار شد.

در ادامه این رویداد یک‌روزه، ۱۲ تن از مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به اشتراک تجارب و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و پس از آن نیز مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه مبحث بازخوانی و بازطراحی ارتباطات فولاد مبارکه را با عنوان «فولادپرایم» ارائه کرد.

در پایان محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مهمان ویژه به‌همراه معاونان فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و جمعی از مدیران و مشاوران خود در این برنامه حضور پیدا کرد و با تأکید بر ضرورت روایت صحیح، سریع و شفاف گفت: همواره بهترین روایت، اولین روایت است و اگر ما خود را روایت نکنیم، دیگران ما را روایت خواهند کرد؛ روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری است که وظیفه آن ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و عموم مردم براساس ارائه اطلاعات از طریق روش‌های ارتباطی قابل‌اعتماد و اخلاقی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.