رضایت مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش‌اندام از امکانات کیش

رضایت مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش‌اندام از امکانات کیش

چهارشنبه, سپتامبر 25, 2024 - 10:57 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

خوزه ماریا گارسیا مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام اظهار کرد: حضور ورزشکاران بیش از ۶۰ کشور جهان در کیش بیانگر امنیت بالای ایران است.

به گزارش دیوان اقتصاد، خوزه ماریا گارسیا تاکید کرد: میزبانی ‌کیش از مسابقات جهانی فیتنس نشان داد که این جزیره زیبای مرجانی باید قطب رویدادهای بین المللی در منطقه باشد.

گارسیا با اشاره به سومین سفر خود به جزیره کیش در جریان برگزاری مسابقات جهانی فیتنیس ۲۰۲۴ ، ایران را کشوری زیبا و دوست داشتنی توصیف کرد و یادآور شد: تا کنون شش بار به ایران سفر کرده ام و اعتقاد راسخ دارم که ایران یک مقصد گردشگری امن است.

وی با ابراز عشق و علاقه خود به کیش، این جزیره را تکه‌ای از بهشت عنوان کرد و افزود: جزیره کیش یکی از زیباترین مناطق گردشگری جهان است که از ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی برخوردار است.

خوزه ماریا گارسیاخاطر نشان کرد: ورزشکاران حاضر در هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ از زیبایی های جزیره کیش شگفت زده هستند چرا که می‌توان با کمی خوش شانسی دلفین‌ها را دید و در عین حال از تمدن هزار ساله لذت برد.

مدیر اجرایی کمیسیون داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام با اشاره به رضایت کامل ورزشکاران حاضر در این رقابت ها از امکانات فراهم شده در جزیره کیش گفت: بدون شک ورزشکاران حاضر در این مسابقات با نقل خاطره‌های خوب خود از ایران زیبا، نقش بسزایی در معرفی این کشور کهن خواهند داشت.

گفتنی است هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ از دوم تا هفتم مهر در کیش برگزار می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.