جزیره کیش بهترین مکان برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است

رحیم سرهنگی: 

جزیره کیش بهترین مکان برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای جزیره کیش میزبانی از مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان و قهرمانان شرکت کننده در این رویداد بین المللی افتخار بزرگی است.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم افتتاحیه هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش‌اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان با حضور نمایندگان ۷۰ کشور جهان، عصر سه‌شنبه ۳مهر در جزیره کیش آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری این مسابقات برای ما بسیار حایز اهمیت بود و جا دارد از رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان و همه دست اندرکاران که در برگزاری این رویداد بین المللی تلاش کردند؛ قدردانی کنم.

سرهنگی با اشاره به زیرساخت های کیش و نعمت های خدادادی آن، این جزیره را یکی از مقاصد اصلی گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: یکی از تفاوت های منحصر به فرد این جزیره در مقایسه با سایر مناطق، سطح اکسیژن بالای آن¬ است به همین خاطر جزیره کیش مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهای ورزشی، علمی،آموزشی گردشگری و فرهنگی بین المللی است.

همچنین مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در این مراسم با اشاره به سختی‌های میزبانی این مسابقات و تقدیر از همه اعضای خانواده جهانی IFBB برای قبول دعوت افزود: مراتب سپاس خود را از رئیس فدراسیون جهانی اعلام می دارم که با وجود همه مشکلات، به فرهنگ ایران احترام گذاشت و این میزبانی را به ما سپرد.

وی ادامه داد: همچنین از رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم زحمت زیادی برای عملی شدن این امر ناممکن کشید؛قدردانی می کنم که خوشبختانه توانستیم برای نخستین بار در ایران میزبان خیل زیادی از میهمانان بین‌المللی باشیم.

همچنین رافائل سانتونخا رئیس‌ فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی با بیان این که خوشحالم که همه اینجا و در ایران هستند و می‌بینید که ایران عاشق ورزش است؛ افزود: همگی به اینجا آمده ایم تا نشان دهیم حرف مشترکمان ورزش است که همدلی ما را بیشتر از پیش می‌کند.

وی اظهار داشت: در اینجا کسانی هستند که برای نخستین بار به ایران آمدند و همین باعث می‌شود برترین ورزشکاران جهان را ببینند و متوجه پیشینه ایران شوند. البته شادی و نشاطی که به این جزیره می‌آید هم برای همه گردشگران قابل دیدن است که برای ایجاد جاذبه جزیره هم مهم است.

رئیس‌ فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام تاکیدکرد: مفتخر و خوشحالیم که اینجا هستیم و از مهمان‌نوازی ایرانیان قدردانی می‌کنم. به همه جهان پیشنهاد می‌کنم که به جزیره کیش بیایند و از زیبایی‌های آن دیدن کنند و به همین منظور هفتادوهشتمین دوره مسابقات را در کیش برگزار کردیم.

گفتنی است هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۴ تا هفتم مهر در کیش برگزار می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.