راهی برای تمدد اعصاب شهردار سابق پس  از ۲۹ اردیبهشت!!!

نقدعلمی کاندیداها بجز یکی ؛

راهی برای تمدد اعصاب شهردار سابق پس  از ۲۹ اردیبهشت!!!

شنبه, می 13, 2017 - 01:02 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

زمانی که در تحریریه دیوان اقتصاد تصمیم بر نقد علمی کاندیداها شد ، یک کاندیدا به این دلیل که در طول ۴ سال ریاست جمهوری و ۱۵ روز تبلیغات انتخاباتی به شدت از سوی صدا و سیما ، رسانه های گفتاری ، شنیداری ، مجازی ، زمینی ، هوایی، فضایی و دریایی مورد اصابت…. ببخشید نقد قرار گرفته است، از این قاعده مستثنی شد و اگر دیوان هم به نقد و بررسی عملکرد ایشان بپردازد شائبه طرفداری از وی پیش می آید که قابل انکار هم نیست ...

تلاش برای حفظ پست شهرداری ۴ درصد
متقاضی ریاست جمهوری ۹۶ درصد
طبیعتا چون مترو بهترین مکان تبلیغاتی برای شهردار تهران است ، دستاوردها ی این نامزد انتخاباتی در این مکان بیش از هرجای دیگری نمود خواهد داشت.
البته منظور نگارنده ، یارانه ۲۵۰ هزارتومانی وپر کردن یخچال بازنشسته ها که این روزها دغدغه اصلی ذهن شهردار شده ، نمی باشد بلکه منظور ساخت پل چندین هزار متر مکعبی طبیعت و شیوه اتصال اتوبان های بزرگ کلان شهر تهران با یکدیگر است که تقریبا تمام تابلوهای قطارها به همین دو دستاورد اختصاص داده شده است.
پس از تحقیقات فراوان محققین دیوان به این نتیجه رسیدند که علت اشاره به این دو دستاورد شهرداری در مترو به این دلیل است که ایشان قصد دارد با یادآوری این دو پدیده با زبان بی زبانی به مردم بگوید اگر با تلاش شما مردم ( که نام دولت وی است) رای بیاورم، که هیچ ولی اگر رای نیاورم، تمام پیچ های اتصال اتوبان های تهران با گازانبر باز ، بقیه را هم خودتان تصور کنید و پل طبیعت را که دیدید ، پل صدر را هم که به خاطر دارید ، یا طبیعت ۴ طبقه می شود  و وسط اتوبان مدرس فرود می آید یا  پل طبقاتی صدر قبل از زمان پیش بینی شده ریزش خواهد کرد ( پیش بینی یک نماینده مجلس ۱۰سال دیگر است) دیگر مردم خود دانند،به چه کسی رای بدهند یا جانشان را کف دستشان بگیرند و به دنبال تدبیر و امید بروند یا با رای دادن به شهردار به راحتی از زیر پل صدر و طبیعت و اتوبان ها حداقل تا چند سالی عبور کنند.
( برای اثبات این ادعا با دانشجویان سال های قبل تماس گرفته شود)
وی که در یک برنامه تلویزیون سخن می گفت از راه اندازی سایت کارانه بعد از ۲۹ اردیبهشت خبرداد ( منظور وی همان خود دانید جانتان را برکف بگیرید یا…..) درباره یارانه ۲۵۰ هزار تومانی هم گفت در بیست و پنجمین مناظره  برای مردم توضیح می دهم که منابع یارانه را از کجا خواهم گرفت که مجری به وی تذکر داد ۳ مناظره بیشتر نداریم و همان موقع برنامه قطع شد...
شنیده ها حکایت دارد که قالیباف با اینکه تا کنون چندین بار کاندید شده فکر میکرده پست  ریاست جمهوری برای او مثل شهرداری ۱۲ ساله است برای همین قصد داشته سر فرصت هم یارانه را افزایش هم یخچال همه بازنشستگان را مملو از میوه و خوراکی کند  و زمانی که توسط مشاوران مطلع شده که ریاست جمهوری دوره ۴ ساله است و پست شهرداری وی هم معلق شده ، پس قصد طبقاتی کردن پل طبیعت و شل کردن پیچ های طبقه دوم صدر را به عنوان راهی برای تمدد اعصاب بعد از ۲۹ اردیبهشت در پیش گرفته  و خلاصه  مردم یا رای بدهند یا هرگز از زیر پل صدر و طبیعت  حداقل تا انتخابات بعدی رد نشوند.

**و اما کاندیدای مورد علاقه رسانه ملی

به طرز باورنکردنی تمام علاقه و عرق مسوولین رسانه ملی در پخش خاص برنامه های یک کاندیدای خاص ، مشهود است بدین ترتیب که برنامه نامزد خاص با تشویق های مردمی در زمانی طولانی که گویا در استادیوم آزادی تیم مورد علاقه شان را تشویق می کنند، آغاز می شود  و از طریق فتوشاپ و ترفندهای اتاق فرمان به طرفه العینی، برنامه کاندیدا یا با زیر نویس یا از طریق نریشن اعلام می شود ( این در حالی است که تا زمان چاپ این یادداشت هیچ برنامه ای از طرف کاندیدای محبوب قلوب رسانه ملی حتی در مناظره سوم هم اعلام نشده و فقط صدای دست و تشویق و زنده باد مردم  فقط از حوالی جام جم به گوش می رسید !!!)

**آن عصبانی در مناظره سوم میر سلیمنا

میر سلیم مستقل به عرصه انتخابات پا گذاشت و یحتمل با پیشنهاد یک پست ، عرصه را ترک خواهد کرد .
او با ساخت یک فیلم تبلیغاتی چنان طوفانی برپا کرد که مناظره سوم  نکرد.
فیلم تبلیغاتی وی دولت بی فرجام نام دارد که شبیه مصاحبه های مردمی صدا و سیما با سوال و جواب از قبل آماده شده در مترو است .
بیکاری ، تورم و خلاصه هرآنچه فقر و ناامیدی در جهان بوده در این فیلم به دولت یازدهم نسبت داده شده حتی برای صدا و سیما این شائبه ایجاد شد که چه کسی بجز رسانه ملی توانسته اینگونه مشابه سازی کند؟؟!!!  چون وجود این همه  مردم ناراضی حاضر و آماده  در مترو ، کارخانه ها ، جلوی خانه ها فقط و فقط از رسانه ملی بر می آید و بس.
میرسلیم بعد از مناظره سوم ( که شرح آن بعدا به سمع و نظرتان می رسد) مشارکت خود را با صدا و سیما البته در انتخابات بعدی به دلیل نزدیکی فکری زیاد با برنامه سازان و مجریان افزایش خواهد داد.
دیوان اقتصاد درباره دو نامزد انتخاباتی دیگر به دلیل حمایت از آن* نامزدی که مورد علاقه صدا و سیما نیست * فعلا مطلبی نخواهد داشت .
* زهره مجتهد زاده*




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.