شرکت عمران، آب و خدمات کیش نائب قهرمان مسابقات فوتبال هفت‌نفره کارگری 

شرکت عمران، آب و خدمات کیش نائب قهرمان مسابقات فوتبال هفت‌نفره کارگری 

تیم آرتا لجستیک تبریز پس از تساوی مقابل تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش در ضربات پنالتی موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در مرحله پایانی مسابقات فوتبال هفت نفره کارگری کشور که با حضور 10 تیم از سراسر کشور از 26 تا 30 مهر در زمین چمن شماره 2 فوتبال مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد تیم های برتر در جایگاه های خود ایستادند.

بر اساس این گزارش، تیم آرتا لجستیک تبریز مقام اول، تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش مقام دوم و تیم های جهاد نصر سیرجان و مس سرچشمه به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

گفتنی است، تیم کرمانشاه به عنوان برترین تیم اخلاق، جواد هندیزی از تیم جهاد نصر سیرجان به عنوان برترین مدیر، هادی پناهی از تیم آرتا لجستیک تبریز به عنوان برترین دروازه بان، منصور همتی از تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش به عنوان برترین سرمربی، ابوالفضل امیدی از تیم آرتا لجستیک تبریز به عنوان آقای گل مسابقات و فرهاد چاکری به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شدند.

یادآور می شود، در انتها از زحمات سید پیام آویشن رییس انجمن فوتبال ورزش های کارگری کیش، امیر مولایی دبیر انجمن فوتبال هیئت ورزش های کارگری و وحید اسناوندی رئیس هیئت ورزش های کارگری منطقه آزاد کیش تقدیر شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.