گشایش هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در مشهد

گشایش هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در مشهد

چهارشنبه, اکتبر 23, 2024 - 12:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با حضور استاندار خراسان، برخی مدیران عامل مناطق آزاد و سرکنسول کشورهای افغانستان و ترکمنستان هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی این مناطق و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان سه شنبه شب اول آبان در مشهد آغاز به کار کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، این نمایشگاه با حضور ۲۰ شرکت کننده در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با هدف ارائه آخرین بسترهای سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شناسایی ظرفیت های مغفول این مناطق دایر شده است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و در سالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده است تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را نیز به بازدید عموم بگذارند.

معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز با حضور پررنگ در غرفه ۲۴ این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای حضور و آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با ظرفیت ها، مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش فراهم کرده اند.

هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان از یکم تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر و بازدید از آن، ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.