مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی

یک‌شنبه, ژوئن 18, 2017 - 13:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
خدمات تماس مشتریان:
- پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
- ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
- ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
- اطلاع رسانی خدمات جدید
- رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
- دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
- جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
- رفع مشکلات و آموزش مشتریان
- اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.