مدیرعامل بیمه آسیا: بیمه‌های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند

مدیرعامل بیمه آسیا: بیمه‌های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در روز دوم سفر استانی به خراسان رضوی، از شعبه نیشابور بازدید و در جریان امور قرار گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجتبی حیدری، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا و هیات همراه با حضور در شعبه نیشابور، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگو با کارکنان، از نزدیک در جریان وضعیت و شرایط کاری کارکنان قرار گرفت.
 
مدیر عامل بیمه آسیا در نشست مشترک با نمایندگان شهرستان های نیشابور و سبزوار، ضمن استماع موضوعات و چالش‌های فروش، رهنمودها و راهکارهای اجرایی را ارائه کرد.
 
مجتبی حیدری در جمع نمایندگان نیشابور و سبزوار با تاکید بر طراحی محصول بر اساس سلیقه مشتری در رشته زندگی، آن را ضروری دانست وگفت:باید بیمه آسیا در طراحی محصول پیش گام صنعت بیمه باشد.
 
همچنین در جلسه اختصاصی بررسی عملکرد شعبه نیشابور که با حضور سرپرست استان خراسان رضوی و رئیس این شعبه برگزار شد، آمار عملکرد شعبه مورد بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است، مدیر عامل بیمه آسیا را در این سفر، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش و محسن صادقی، مشاور و مدیر حوزه ریاست دفتر مدیرعامل همراهی می کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.