توسعه موبایل‌پوز و پوزهای اندرویدی در کشور

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت خبر داد:

توسعه موبایل‌پوز و پوزهای اندرویدی در کشور

یک‌شنبه, ژولیه 30, 2017 - 10:37 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت گفت: این شرکت امسال علاوه بر توسعه سرویس و خدمات به بانک ملت و سایر بانک‌ها در حوزه موبایل‌پوز و پوزهای اندرویدی ورود خواهدکرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،رسول لطفی‌آذر در گفتگو با ایبِنا، با بیان اینکه، شرکت به پرداخت ملت پی اس پی اول کشور در بخش‌های مختلف حوزه پرداخت است و اخیرا حدود پنج درصد سهامش که متعلق به هلدینگ به‌سازان فردا بانک ملت است، واگذار شده است، افزود:  البته این سهام مورد اقبال بسیار خوبی از سوی سهامداران و اهالی بورس قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: ‌امسال به پرداخت ملت در نظر دارد ضمن توسعه فعالیت های خود در بانک ملت حوزه کاری خود را برای توسعه سرویس و خدمات به بانک‌های دیگر ارتقا دهد و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۱۵۰ هزار پوز برای سایر بانک‌ها در سال ۹۶ نصب و راه‌اندازی کند که نوید آینده بسیار خوبی را در حوزه عملکردی شرکت می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت ادامه داد: از سوی دیگر در حوزه موبایل پوز و پوزهای اندرویدی که می تواند در حوزه سرویس و خدمات به پذیرندگان با اپلیکیشن‌های مورد استفاده آنها به فعالیت حوزه پرداخت بپردازد ورود خواهیم کرد و امیدواریم با پشتیبانی پذیرندگان و استقبال آنها در حوزه سرویس و خدمات بتوانیم سال بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.