انحصاری بودن خودرو مانعی برای کیفی‌سازی تولیدات داخلی است

انحصاری بودن خودرو مانعی برای کیفی‌سازی تولیدات داخلی است

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس،گفت:افزایش کیفی خودرو داخلی نیازمند ارتقاء رقابت میان خودروسازان بومی است و این در حالی است که انحصاری بودن خودرو مانعی برای کیفی‌سازی در صنعت مولد خودرو است.

به گزارش دیوان اقتصاد،رامین نورقلی پوردر گفت‌وگو با خانه ملت درباره انحصار در بازار خودرو درکشور،گفت: انحصاری بودن صنعت خودرو مانعی برای کیفی سازی  صنعت خودروسازی  است و این در حالی است که  انحصار  بطور مستقیم،کاهش راندمان کاری درصنعت  خودروسازی را درپی دارد.

 عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهارستان نقش بزرگی درکیفی کردن بازار خودرو دارد ،تصریح کرد: موضوعی که بنده به عنوان  یکی از وکلای مردم بدان پافشاری می کنم، بحث حذف انحصار  در صنعت و بازارخودرو است.

 نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی ،افزود:ما باید برحسب ذائقه مشتری تولیدخودرو را به جریان بیاندازیم تا درحقیقت مشتری مداری در  صنعت خودرو  سازی در  اولویت قراربگیرد تا  خودرو برحسب  سلایق مشتری  برمدار  تولیدکیفی سازی شود.

وی تصریح کرد: نباید بازار  خودرو در اختیار چند خودروساز خاص باشد بلکه بایدنیاز مصرف کننده خودرو در مسیر ورود به بازار در اولویت قرار بگیرند، نه اینکه ما هرخودرویی را که علاقمندیم وارد بازارکنیم، درنهایت شهروندان را نیز مجبورکنیم که از خودروهای خاصی استفاده کنند.

  افزایش کیفی خودرو داخلی نیازمند ارتقا رقابت میان خودروسازان بومی

 نورقلی پور ،یادآورشد:  افزایش کیفی خودرو داخلی نیازمند ارتقاء رقابت میان خودروسازان بومی است و این در  حالی است که  انحصاری بودن خودرو مانعی برای کیفی‌سازی در صنعت مولد خودرو است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.