دستور العمل بازنشستگی مشمولان بیمه تامین اجتماعی ابلاغ شد

دستور العمل بازنشستگی مشمولان بیمه تامین اجتماعی ابلاغ شد

کارکنان بیمه پرداز صندوق تأمین اجتماعی بر اساس ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۸۶ مجلس شورای اسلامی بازنشسته می شوند.

به گزارش دیوان اقتصاد، معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی مدیرعامل دستور العمل بازنشستگی کارکنان بیمه پرداز صندوق تأمین اجتماعی را که طبق ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهرماه سال ۸۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، ابلاغ نمود.

بر اساس این دستورالعمل کارکنان زن و مرد که در مشاغل غیر تخصصی مشغول فعالیت بوده با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت قابل قبول، کارکنانی که در مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر مشغول به کار بوده و حداقل ۳۵ سال سابقه کار دارند و کسانی که ۳۰ سال سابقه خدمت داشته و در مشاغل تخصصی مشغول می باشند با ارائه درخواست کتبی بازنشسته می شوند.

همچنین در این دستورالعمل آقایانی که ۲۵ سال سابقه کاری و ۶۰ سال سن دارند و بانوانی که همین میزان سابقه کار داشته بدون شرط سنی می توانند با ارائه درخواست کتبی بازنشسته شوند.

معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی مدیرعامل از تمامی بخش های ستادی و اجرائی خواسته تا در اسرع وقت نسبت به معرفی مشمولین اقدام لازم را به عمل آورند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.