بررسی تحلیلی گزارش ۸ ماهه بیمه آسیا

بررسی تحلیلی گزارش ۸ ماهه بیمه آسیا

یک‌شنبه, دسامبر 3, 2017 - 15:29 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بیمه آسیا در آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار و ۶۶۳میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که نسبت به آبان ماه سال ۹۵با رقم دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال حدود ۱۷درصد رشد داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، بیمه آسیا در آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار و ۶۶۳میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که نسبت به آبان ماه سال ۹۵با رقم دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال حدود ۱۷درصد رشد داشته است. همچنین این‌شرکت در آبان ماه ۹۶بالغ بر یک هزار و ۶۵۰میلیارد ریال خسارت به ۶۰هز ار نفر پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته خسارت پرداختی تغییری نداشته و کنترل شده است.
بیمه آسیا از ابتدای سال ۹۶تا پایان آبان ماه بیش از ۲۱هزار و ۵۳۵میلیارد ریال حق بیمه برای ۳میلیون و ۶۰۰هزار نفر صادر کرد.
همین شرکت در سال ۹۵طی ۸ماه نخست سال ۱۸هزار و ۱۰۸میلیارد ریال برای ۴میلیون و ۳۷۸نفر حق بیمه صادر کرده بود بنابراین در سال ۹۶شرکت بیمه آسیا توانست طی ۸ماه حدود 19 درصد رشد را تجربه کرده است. به لحاظ تعدادی شاهد کاهش اما با لحاظ ریالی با افزایش روبرو شده است هرچند برنامه خود را پوشش داده است اما کاهش مشتریان یک شرکت باید با مطالعه دقیق تری بررسی شده و آسیب شناسی شود.
در همین دوره مورد بررسی ۱۲ هزار میلیار ریال خسارت به ۴۶۵هزار نفر پرداخت شد اما در سال ۹۵طی ۸ماه ۹هزار میلیارد ریال خسارت به ۳۹۷هزار نفر پرداخت شده بود.
بیمه آسیا طی ۸ماهه منتهی به ۳۰آبان ۹۶توانست یک هزار و ۷۱۱میلیارد ریال حق بیمه عمر تولید کند .
بیمه شخص ثالث در آبان ماه ببش از ۴۷درصد از سهم‌ حق بیمه تولیدی بیمه آسیا را به خود اختصاص داده است .
اما طی ۸ماهه نخست سال ، بیمه شخص ثالث با مبلغ ۹هزار میلیارد ریال بالغ بر ۴۲درصد از سهم رشته های بیمه گری بیمه آسیا را تشکیل می دهد بر اساس این میزان حق بیمه تولیدی بیش از ۴هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شد که نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
در دوره مورد بررسی سهم بیمه مسئولیت یک درصد افزایش یافته و از ۴ به ۵درصد ارتقاء یافته است؛ هرچند که عدد تغییرات چشمگیر نیست اما در بلند مدت گویای تخصصی تر شدن فعالیت شرکت است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.