مراسم تجليل از اصحاب جرايد و رسانه ها برگزار شد

مراسم تجليل از اصحاب جرايد و رسانه ها برگزار شد

مديرعامل بانك ملت با حضور در جمع نمايندگان رسانه هاي جمعي، از زحمات آنان در طول يك سال گذشته و همكاري در نشر اخبار و گزارش هاي اين بانك قدرداني كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علي اكبر صابريان، مدير روابط عمومي بانك ملت نيز در مراسم تجليل از اصحاب جرايد و رسانه ها در سخناني از خبرنگاران به عنوان يكي از بازوهاي اجرايي روابط عمومي هر سازمان ياد كرد و گفت: يك خبرنگار توانمند و هوشمند مي تواند تاثيري فراتر از تبليغات گران قيمت بر افكار عمومي داشته باشد.
وي با اشاره به تغيير فضاي كسب و كار و نفوذ رسانه ها، سرعت تحولات كسب و كار در دنياي امروزي را با شتابي فزاينده در حال رشد خواند و گفت: در اين ميان افزايش نفوذ رسانه ها با استفاده از ابزارهاي متنوع ارتباطي و بهره گيري سازمان ها، شركت ها و حتي دولت ها از آن براي اثرگذاري بر اذهان و افكار عمومي موضوعي قابل توجه است كه توجه به آن بايد جزو اولويت هاي هر سازماني قرار گيرد.
مدير روابط عمومي بانك ملت با بيان اين نكته كه اهميت اين موضوع در فضاي كسب وكار بانك ها به عنوان يكي از اركان اصلي اقتصاد و پيشرانه هاي توسعه در هر كشوري دوچندان مي شود، ادامه داد: موفقيت بانك ها در جهان امروز منوط به ايجاد، حفظ و ارتقاي تصوير و تلقي مثبت در اذهان عمومي و به ويژه مخاطبان و ذي نفعان آنها است.
به گفته وي، كاهش اثرگذاري تبليغات گسترده و پر زرق و برق با هزينه هاي گزاف و بدون مخاطب گزيني علمي، و عدم توان سازمان ها از تحمل هزينه هاي ناشي از آن موجب پررنگ شدن نقش و جايگاه روابط عمومي شده است.
وي تاكيد كرد: خبرنگارِ هوشمند، آگاه به تحولات و پايبند به اصول اخلاقي، در تعامل مستمر و سازنده با بانك و شناخت صحيح از نيازهاي مشتريان و ذي نفعان و پيش بيني تحولات آتي در صنعت بانكداري، نيازهاي اطلاعاتي مديران و تصميم سازان بانك و از سوي ديگر جامعه را فراهم مي كند.
صابريان خاطرنشان كرد: همسو با انديشه هاي مديريت ارشد بانك و رويكرد تعامل محور مديرعامل، راهبردهاي اصلي روابط عمومي بانك ملت، بهبود مستمر در تصوير و ادراك مخاطبان، مديريت اثرگذاري شبكه هاي اجتماعي و رسانه هاي جديد و تبديل مخاطرات آنها به فرصت هاي بازاريابي، بهبود تصوير نزد مشتريان و جامعه، توسعه كانال هاي ارتباطي اجتماعي براي رصد دائمي افكار عمومي و واكنش به موقع، منطقي و صادقانه نسبت به هجمه هاي احتمالي و همچنين تحكيم روابط با فعالان رسانه اي است.
وي با اشاره به اين نكته كه تصوير مثبت موجود در سطح جامعه از نام بانك ملت، حاصل سال ها تلاش و خدمت دلسوزانه پيشينيان و ادامه راه از سوي خدمتگزاران كنوني است، تصريح كرد: ما در روابط عمومي بانك ملت بر خود فرض مي دانيم با حفظ دستاوردهاي گذشته مبتني بر صداقت، امانت، روش و منش اسلامي و ايراني در ايجاد باور و اعتماد نزد اقشار مختلف جامعه نقشي موثر ايفا كنيم.
مدير روابط عمومي بانك ملت با استقبال از همفكري و همدلي يكايك اصحاب رسانه اظهار داشت: نقد منصفانه و دلسوزانه را به ديده منت مي پذيريم اما انتظار داريم بدي ها يا اشكالات ما با بياني اصلاح گر و نه صرفا تند و جذاب براي مخاطبانِ محدود طرح شود.
وي تاكيد كرد: فعاليت هاي مثبت و خدمات ارزنده بانك ها به جامعه بايد ديده شود و در هنگام نقد فرآيندها يا اصول بانكي از نظرات صاحبنظران و متخصصان بانكي بهره گيري شود.
صابريان با بيان اين نكته كه هجمه هاي غيرمنصفانه به نظام بانكي به نفع هيچ فرد يا جناحي نخواهد بود و نگاه ما در اين زمينه، صيانت از اعتبار نظام بانكي و نه صرفا بانك ملت است، اعلام كرد: برنامه هاي جديدي براي تعامل با رسانه ها داريم و اين برنامه ها با هدف ارتباط با رسانه هاي فعال، توانمند، صاحب سبك و قلم است.
صابريان در اين مراسم گزارشي از فعاليت ها و اقدامات بانك ملت در ايفاي مسووليت هاي اجتماعي ارائه كرد و گفت: بسياري از خدمات و مسووليت هاي اجتماعي و عام المنفعه بانك ملت به جامعه معرفي نشده است و امسال قصد داريم با كمك رسانه ها بيش از گذشته به آن بپردازيم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.