عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریان
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران بر توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار داشت: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.
شایان همچنین خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |