رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر

رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر

سه‌شنبه, ژانویه 29, 2019 - 13:10 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

پوستر و شعار اپراتور اول تلفن‌همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» است، در حاشیه نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، رونمایی شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، در این مراسم شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول، با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت‌های برجسته این حوزه است، گفت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.

وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه‌های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایت‌گری و مسئولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.

در ادامه مراسم، ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر جشنواره سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره ۹ بهمن‌ماه و اختتامیه ۲۲ بهمن‌ماه خواهد بود، گفت: قرار است ۱۳ بهمن‌ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده‌اند، برگزار شود.

وی افزود: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را به‌صورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.