با حمایت همراه اول انتخاب می شود: بهترین در تمام ادوار

در جشنواره بین المللی فیلم فجر

با حمایت همراه اول انتخاب می شود: بهترین در تمام ادوار

همراه اول با شروع سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در راستای حمایت و توجه بیشتر به مقوله فرهنگ و هنر اقداماتی انجام داده است. اولین گام این اپراتور همراه شدن با جشنواره فیلم فجر به عنوان حامی اصلی است.

   به گزارش دیوان اقتصاد،نظرسنجی آرای مردمی سال ها است در جشنواره فیلم فجر انجام می شود. در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، همراه اول به دو صورت، آرای مردمی این جشنواره را پشتیبانی می کند.

 

**آرای مردمی

اولین پشتیبانی همراه اول، پشتیبانی از سیستم اخذ آرای مردمی جشنواره است. هر دوره از جشنواره فیلم فجر، یک آرای مردمی دارد. تماشاگران بعد از تماشای فیلم تا دو ساعت فرصت دارند با استفاده از کدی که روی بلیط شان درج شده، به فیلم مورد نظرشان رای دهند. برای این کار باید از طریق ورود به سایت یا اپلیکیشن اقدام کنند. امسال همراه اول پشتیبانی از این نظرسنجی را برعهده گرفته است.

 

**بهترین بازیگران سال های قبل

اما یکی دیگر از اتفاقاتی که در این دوره از جشنواره برای اولین مرتبه رقم می خورد، انجام نظرسنجی برای انتخاب بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن تمام ادوار-36 دوره گذشته– است که همراه اول در راستای توجه بیشتر به مقوله فرهنگ و هنر، آن را در قالب یک نظرسنجی عام انجام می دهد.

مخاطبان سینما و علاقمندان به هنر می توانند از طریق اپلیکیشن روبیکا، به بهترین بازیگر زن، مرد و فیلم سینمایی که در 36 دوره گذشته جشنواره حضور داشتند، رای بدهند تا از طریق این نظرسنجی، بتوان بهترین های ادوار گذشته را انتخاب و معرفی کرد. این کار با پشتیبانی همراه اول انجام می شود.

 

**حامی هنر

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حمایت ویژه همراه اول با شعار «همراه اول، حامی هنر ایران زمین» از10 تا 22بهمن ماه سال جاری همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است. سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور 45 فیلم برگزار می شود و 14سینما در تهران و بیش از 50 سینما در سایر شهرستان های کشور آماده اکران فیلم های این دوره هستند.

همراه اول که اخیراً به اقدامات حامیانه توجه بیشتری نشان می دهد، در سیاست های مسئولیت اجتماعی خود، توجه ویژه ای به مقوله هنر و فرهنگ داشته که حمایت از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یکی از برجسته ترین اقدامات اپراتور اول در این زمینه به شمار می رود.

در نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و خبرنگاران در پردیس ملت برگزار شد، از پوستر و شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» رونمایی شد.

«شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات همراه اول در این نشست با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت های برجسته این حوزه است، گفت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتما جشنواره خاصی خواهد بود.

وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعا آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایت گری و مسئولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.