فروش اقساطی بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

فروش اقساطی بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

شرکت بیمه نوین، با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان خود، طرح فروش اقساطی بیمه‌­های ثالث و بدنه اتومبیل، ویژه دارندگان بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت را، اجرائی می­‌کند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این طرح جدید بیمه‌­ای که «ستایش نوین» نام دارد، بیمه‌گذاران بیمه‌­های عمر و سرمایه‌گذاری نوین می‌­توانند اتومبیل خود را با شرایط ویژه پرداخت اقساط و بدون دریافت تضمین، تحت پوشش بیمه ثالث و بدنه قرار دهند.

بر این اساس مشتریان واجد شرایط می­‌توانند بیمه‌نامه ثالث اتومبیل خود را با پرداخت 25 درصد حق بیمه نقدی در ابتدا و بازپرداخت مابقی مبلغ طی اقساط 6 ماهه و نیز بیمه‌نامه بدنه را با پرداخت 20 درصد حق بیمه و بازپرداخت مابقی مبلغ طی اقساط 8 ماهه، خریداری کنند.

بیمه‌گذاران بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین جهت اطلاع از شرایط استفاده از این تسهیلات می‌توانند ضمن تماس با شماره 22251060، به صفحه شخصی خود در پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی به آدرس Life.novininsurance.com به بخش «استعلام طرح ستایش نوین (ثالث و بدنه اقساطی)» مراجعه کنند.

بسته خدماتی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نوین، پیش از این نیز، «طرح شایگان» را با توجه به نیازهای مشتریان خود در بخش بیمه درمان تکمیلی، ارائه داده بود که طبق آن بیمه‌گذاران بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توانند از مزایای ویژه خدمات درمانی نیز بهره‌مند شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.