راهبردهای شش گانه ستاد تنظیم بازار با محوریت مقابله با گرانی و توزیع مناسب کالا اعلام شد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
کاهش قیمت کالاها با برگزاری نمایشگاه و فروش ویژه فروشگاههای زنجیرهای
کاهش قیمت کالاها با برگزاری نمایشگاه و فروش ویژه فروشگاههای زنجیرهای
به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد با هدف کاهش قیمت اقلام مورد نیاز، نمایشگاههای فروش بهاره در سراسر کشور، با صلاحدید ستادهای تنظیم بازار استانی فعالیت کنند و فروشگاههای زنجیرهای و اصناف نیز فروش فوقالعاده را در دستور کار قرار دهند.
همچنین تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کنار اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات در حال پیگیری و اجراست.
ستاد تنظیم بازار با هدف پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با همکاری سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمانهای جهاد کشاورزی استانها را اجرا میکند.
بر اساس راهبردهای ستاد، مقرر شد اطلاعرسانی به موقع و شفاف از وضعیت بازار به کارگروه ملی تنظیم بازار و وزارتخانههای ذیربط منتقل شود.
همچنین مصوب شد، با هدف حفظ آرامش بازار، با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق کالاهای اساسی و ضروری در استانهای مرزی مقابله شود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |