بانک آینده موفق شد؛ بهعنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بینالمللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بینالمللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان همسویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیشگفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
استقرار نظامهای مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین المللی در بانک آینده
استقرار نظامهای مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین المللی در بانک آینده
به گزارش دیوان اقتصاد,گواهینامه های مربوط به استانداردهای پیشگفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، بهعنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش های خدماترسانی به مشتریان و مردم کشورمان و عملیاتی کردن نظامها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیتهای بانکی، از اولویتهای برنامه استراتژیک بانک آینده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |