آغاز عرضه سی و یکمین مرحله اوراق گواهی سپرده مدت‌دار در شعب بانک اقتصادنوین

آغاز عرضه سی و یکمین مرحله اوراق گواهی سپرده مدت‌دار در شعب بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد بستر مناسب و مطمئن سرمایه‌گذاری برای مشتریان، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) منتشر می‌کند.

به گزارش دیوان اقتصاد،مرحله سی‌ و یکم اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) از امروز دوشنبه سی و یکم شهریور ماه تا پایان سال جاری در تمام شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
این اوراق یک‌ساله، با نرخ سود علی‌الحساب ۱۸ درصد سالانه، معاف از مالیات و مبالغ آن ضریبی از یک‌میلیون ریال است. اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) این بانک، الکترونیکی و با نام، غیرقابل‌ انتقال به غیر و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک اقتصادنوین (با نرخ ۱۰ درصد سالانه) است.
همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق ماهانه خواهد بود و پرداخت اصل و سودهای علی‌الحساب آن توسط بانک اقتصادنوین تضمین‌شده است.
علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت سرمایه‌گذاری می توانند به یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.