ارتباطات فرهنگی ایران و روسیه در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد

ارتباطات فرهنگی ایران و روسیه در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطات فرهنگی دانست و گفت: خوشبختانه پایگاه خبری «نورنیوز» توانسته است این شرایط را فراهم آورد تا ارتباطات فرهنگی ایران و روسیه در مسیر جدیدی قرار بگیرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد؛ فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه ارتباطات فرهنگی بین ایران و روسیه را جزو اولویت‌های دو کشور عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطات فرهنگی رسانه است و خوشبختانه پایگاه خبری نورنیوز توانسته است این شرایط را فراهم آورد تا ارتباطات فرهنگی ایران و روسیه در مسیر جدیدی قرار بگیرد.

معاون امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد از بخش روسی این پایگاه خبری به عنوان یک درگاه فرهنگی -رسانه‌ای نام برد و افزود: امیدوارم این بخش به عنوان یک بخش فعال و تأثیرگذار بتواند گام‌های بلندی را در حفظ و ایجاد ارتباطات جدید بردارد.

او ضمن ابراز امیدواری نسبت به نتایج پرمنفعت سفر رئیس جمهوری محترم به روسیه، توسعه زبان روسی در ایران را یکی از نیازهای جامعه و نیز یکی از سیاست‌های دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور مطبوعاتی عنوان کرد و ادامه داد: معاونت امور مطبوعاتی آمادگی لازم برای توسعه روابط رسانه‌ای و تبادل تجربیات بین رسانه‌های دو کشور را دارد و از آن استقبال می‌کند.

لازم به ذکر است در آستانه سفر  رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به روسیه، مجموعه رسانه‌ای نورنیوز از بخش زبان روسی خود رونمایی می‌کند.

وب سایت روسی نورنیوز از امشب در آدرس https://nournews.ir/ru در دسترس مخاطبان روس زبان خواهد بود. مخاطبان می‌توانند  از این پس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام ( https://instagram.com/nournewsru ) و تلگرام ( https://t.me/NourNews5 ) نورنیوز را به زبان روسی دنبال کنند.

زبان روسی، پنجمین زبان مجموعه رسانه‌ای نورنیوز است. این رسانه پیش از این با زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و عبری در دسترس مخاطبان قرار داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.