تأخیر در عمل به تعهدات باعث توقف خدمت‌رسانی به بیمه شدگان می‌شود

رئیس کل بیمه مرکزی:

تأخیر در عمل به تعهدات باعث توقف خدمت‌رسانی به بیمه شدگان می‌شود

در دور دوم سفرهای استانی، رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران آزمایشگاه فارابی اردبیل حاضر شد و وضعیت خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان در این مجموعه خدمات تشخیصی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، پرویز خوشکلام خسروشاهی با حضور در آزمایشگاه فارابی اردبیل بر اولویت ایفای تعهدات حرفه‌ای بیمه‌گران در برابر تمامی بیمه‌گذاران و به‌خصوص بخش‌های درمانی تأکید کرد.

مسئول این آزمایشگاه نیز با ابراز خرسندی از حضور عالی‌ترین مقام صنعت بیمه در استان اردبیل، وضعیت شرکت‌های بیمه طرف قرارداد را رضایت‌بخش توصیف کرد و افزود: غیر از یکی دو شرکت بیمه‌ای بقیه بیمه‌گران استان در قبال تعهدات خود احساس مسئولیت می‌کنند.

وی شرایط اقتصادی کشور و گرانی محصولات مصرفی آزمایشگاه به ویژه کیت‌های تشخیصی را از عوامل ناترازی پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: در شورای هماهنگی انجمن آزمایشگاه‌های استان به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که همکاری با شرکت‌های بیمه دارای تأخیر در پرداخت بیش از سه ماه، تعلیق شود.

این مسئول آزمایشگاه در پایان با ارائه راهکار بارگذاری داده‌های یکپارچه در بستر الکترونیک از رئیس کل بیمه مرکزی خواست تا با تسریع در روند حذف نسخ کاغذی، علاوه بر تسهیل امر بیمه‌گری، مسیر تخلفات احتمالی را نیز مسدود کند.

در پایان این دیدار، طرفین در خصوص کمیت و کیفیت خدمات بیمه‌ای و بررسی میزان رضایتمندی بیمه‌گذاران رشته درمان به تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است رئیس کل بیمه مرکزی پیش از این بازدید در شعب شرکت‌های بیمه نسبت به دقت و حساسیت مسئولان بیمه در خصوص اهمیت پرداخت سریع خسارات درمانی تأکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.