بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه ای 100‌ شرکت برتر ایران را کسب کرد

بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه ای 100‌ شرکت برتر ایران را کسب کرد

بر اساس آخرین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) که از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد،  بیمه ایران  عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه ای و رتبه بیست ویکم صد شرکت برتر ایران از میان 500  شرکت ایرانی را کسب نمود.

به گزارش دیوان اقتصاد،سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، رتبه بندی شرکتهای برتر ایران را براساس صورت های سال مالی 1399  تهیه نموده است. شاخص های مورد استفاده در رتبه بندیIMI-100  با توجه به وجود انواع شرکت های تولیدی، خدماتی، بیمه ای، سرمایه گذاری و بانکها، بر اساس رقم فروش این شرکتها، لحاظ شده است.

هدف سازمان مدیریت صنعتی از شناسایی، آرایش و تهیه فهرست 500 شرکت بزرگ کشور، در کنار یکدیگر، ارائه تصویری سالانه و متکی به آمارهای کمی قابل اعتماد، از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت های اقتصادی مختلف است. پویایی، تداوم و تسریع روند توسعه بنگاههای اقتصادی و در پی آن کل اقتصاد کشور در گروی شناخت کامل و صحیحی از نقاط قوت و ضعف فعالیتهای اقتصادی بنگاههای کشور است و از آنجایی که قوت و ضعف مفاهیم نسبی هستند که بر مبنای مقایسه استوار می باشند، در این فهرست با مقایسه صنایع و بنگاههای اقتصادی کشور با یکدیگر زمینه ای فراهم می شود که می تواند راهنمای مفیدی برای مدیران و سیاست گذاران و سرمایه گذاران باشد و منجر به تحقیقات پژوهشگران در جهت شناخت فضای کسب و کار از زوایایی تازه گردد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.