بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعبه‌های سمنان

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعبه‌های سمنان

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» در سفری به سمنان از شعبه‌های بانک در این استان بازدید و با تعدادی از مشتریان گفت‌وگو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک به همراه دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره و «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌های بانک از شعبه‌های استان سمنان بازدید کردند.
شمسی‌نژاد در این سفر از شعبه مرکزی دامغان و شعبه میدان جمهوری شاهرود بازدید و با تعدادی از مشتریان گفت‌وگو کرد.
وی همچنین در جلسه با رؤسای شعبه‌ها و دایره‌های ستادی استان، مهم‌ترین برنامه‌های بانک در سال ۱۴۰۱ را تبیین کرد.
چشم‌انداز روشن بانکداری قرض‌الحسنه
شمسی‌نژاد در سخنان خود به راهبردهای دولت و وزارت اقتصاد در حوزه توسعه بانکداری قرض‌الحسنه در سطح کلان اشاره و اظهار امیدواری کرد: در همین مدت کوتاه از روی کار آمدن دولت، استفاده از ظرفیت بین بانکی در کمیته فقهی بانک مرکزی به تأیید رسیده و برای تصویب به هیأت عامل این بانک فرستاده شده که نویدبخش آغاز استفاده از ظرفیت بازار بین بانکی برای بانک‌های قرض‌الحسنه است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: افزایش سقف فردی تسهیلات، ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک، اجرای هوشمندانه بانکداری دیجیتال و توسعه کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان کارت زندگی از اولویت‌های اصلی و محوری بانک است که در طول برنام‌های کوتاه مدت و میان مدت اجرا خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شاخص‌های عملکردی استان سمنان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سهم درصد بانک از منابع شبکه بانکی استان، ارتقای مطلوبی داشته که جای تبریک دارد.
بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به‌صورت دقیق اجرا شود
ناصر سیف‌اللهی عضو هیأت مدیره بانک نیز طی سخنانی با ارزشمند خواندن سرمایه انسانی بانک، اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و رعایت کامل بهداشت اعتباری پرونده‌های تسهیلاتی را رمز موفقیت کارکنان و رشد جایگاه بانک برشمرد.
نجدی مدیر امور استان‌های بانک نیز که در این جلسه حضور داشت، همدلی و همراهی همه کارکنان را در اجرای منویات اولیای بانک خواستار شد.
در آغاز جلسه نیز «ایمان صمدی» مدیر شعب استان سمنان گزارشی از عملکرد مدیریت شعب این استان ارائه کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.