بازدیدها و دیدارهای مدیرعامل بیمه میهن در زنجان

بازدیدها و دیدارهای مدیرعامل بیمه میهن در زنجان

مدیرعامل بیمه میهن با هدف آگاهی از وضعیت عملکرد و مسائل شعبه زنجان و نیز دیدار با بیمه گذاران بزرگ این شرکت در زنجان، امروز با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران این شعبه و مدیرکل بنیاد مسکن و مدیران عامل شرکت آب و برق منطقه ای این استان دیدار و به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، رسول آریان پور در دیدار همکاران، نمایندگان و کارگزاران شعبه زنجان که سیدکاظم ملکوتی مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر مجموعه است و از چابک سازی و تمرکززدایی فعالیت ها و افزایش اختیارات شعب و نمایندگان خبر داد و افزود رویکرد و راهبرد جدید ما چابک سازی مجموعه میهن و شعبه و نماینده محوری است.

وی نقش شعب و نمایندگان را در ساختار شرکت و اتخاذ برنامه ها و تدابیر مناسب برای تغییر و تحول در پیشبرد سیاست ها و اهداف بیمه میهن را بسیار تاثیرگذار خواند و از همه همکاران خواست تا همگام با این تغییرات و رویکردها در ارائه خدمات و رونق کسب و کار این شرکت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل بیمه میهن در بخش دیگری از اظهارات خود اهمیت وصول بموقع حق بیمه و مطالبات معوق را مورد تأکید قرار داد و گفت: بحث وصول حق بیمه در شعب بعد از جذب پرتفوی یکی از اولویت های مهم است و در واقع امکان عمل به تعهدات بموقع را برای مجموعه در قبال مشتریان فراهم می کند. آریان پور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد شعب و شبکه فروش میزان موفقیت آنها در وصول یا کاهش مطالبات معوق است؛ گفت اهمال در وصول مطالبات، عدم بازگشت منابع مالی بیمه برای ادامه فعالیت ها را به دنبال خواهد داشت و برای حل این مشکل لازم است همه ما بویژه مسئولان ذیربط تلاش و مساعدت مستمر داشته باشند.

آریان پور اجرای دقیق برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ را تکلیف همه ارکان شرکت دانست و بر ضرورت تلاش مضاعف و اهتمام جدی برای رونق و شکوفایی بیمه میهن تأکید کرد و گفت: از همکاران انتظار می‌رود با درک صحیح وضعیت امروز شرکت، با سعه صدر و صبوری و با افزایش مستمر تعامل و مراودات با بیمه گذاران امور جاری را پیش ببرند روزهای درخشانی را برای میهن رقم بزنند و مطمئن باشند مدیران شرکت نیز از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت کارکنان کوتاهی نخواهند کرد.

وی تمرکز جدی بر وظایف و مأموریت های محوله را در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروز بیمه میهن در معرض یک امتحان الهی و تکلیف شرعی برای دستیابی به موفقیت و رشد و تعالی قرار گرفته و این تکلیف ایجاب می‌کند تا مدیران و آحاد کارکنان این شرکت با وحدت، همدلی و تلاش مضاعف و مجاهدانه در پیشبرد امور و بهبود عملکرد اهتمام ورزند و جایگاه میهن مان را اعتلا بخشند. او در این جلسه همچنین به سوالات و مسائل همکاران و نمایندگان شعبه پاسخ داد و توصیه ها و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش؛ مدیرعامل بیمه میهن همچنین با مدیرکل و معاون پشتیبانی بنیاد مسکن، مدیرعامل و معاونان شرکت برق و آب منطقه ای زنجان نیزجداگانه دیدار و در مورد همکاریهای دوجانبه گفتگو کرد. در این دیدارها طرفین بر لزوم توسعه همکاری ها با استفاده از امکانات و ظرفیت های فیمابین تاکید کردند. آریان پور اظهار اطمینان کرد که بیمه میهن مطابق مفاد قرارداد فیمابین نیازهای بیمه ای این مجموعه ها را بنحو مطلوب رصد و تأمین می کند و با ارائه خدمات شایسته سعی در جلب رضایت حداکثری مسئولان و بیمه گذاران بنیاد مسکن و نیز شرکت آب و برق منطقه ای رنجان را دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.