مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مناسبتهای ایام پایانی ماه صفر را تسلیت گفت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مناسبتهای ایام پایانی ماه صفر را تسلیت گفت

اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت فرزندان معظم عظیم الشأن ایشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را بر عاشقان خاندان عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی روزهای 28 و 30 ماه صفر مصادف با ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت فرزندان عظیم الشان ایشان  امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)  را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

در سوگ نبی جهان پُر از ماتم شد

زین داغ گران قامت هستی خم شد

دیوار و در مدینه فریادزنان

می گفت دل فاطمه پُر از غم شد

روز‌های پایانی ماه صفر برای جهان اسلام و مذهب شیعه ایامی حُزن‌انگیز و مایه تأثر و تألم است، این ایام سالروز رحلت جانگداز آخرین ستاره اتصال به وحی الهی در سپهر هدایت، حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزندان گرامی ایشان امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

بی‌گمان سلوک در مسیر معرفت و حقانیت خاندان پیامبر جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان می‌دهد.

به نمایندگی از کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام رضا (ع) را  به تمامی مسلمانان به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق تسلیت عرض می نمایم.

 

اسلام کریمی

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.