معارفه مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست منطقه آزاد کیش

معارفه مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست منطقه آزاد کیش

چهارشنبه, ژوئن 7, 2023 - 18:22 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

آئین تکریم مدیر کل پیشین حراست و معارفه مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز چهارشنبه 17 خرداد برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در جلسه ای با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، مرتضی حیدری رئیس مرکز حراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین جمعی از مدیران و معاونان سازمان، جعفر شیرزاده به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، توجه لازم به "خیر در عاقبت امور"  را یکی از نکات مهم قبل و بعد از قبول مسئولیت در جایگاه های مختلف عنوان کرد و گفت: تمام پست های سازمانی به عنوان امانتی است که باید برای حفظ آن تلاش کنیم، بنابراین هرچه مسئولیت ها بیشتر باشد دغدغه برای حفظ این امانت نیز بیشتر خواهد بود.

سرهنگی تصریح کرد: انسان بودن موهبتی ارزشمند است که به عنوان امانت به انسان سپرده شده و فرصت خدمت برای هر شخصی فراهم نمی شود، بنابراین هریک از ما باید به بهترین شکل ممکن و بدون وابستگی و دلبستگی به پست و جایگاه، از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی جلوگیری از فساد در امور با حفظ کرامت انسانی را یکی از مهمترین وظایف مدیریت حراست سازمان در کنار حفاظت از مجموعه برشمرد و گفت: در حوزه فعالیت مدیریت حراست، که وظیفه صیانت از سازمان و رصد مسائل و فرایندهای حساس را دارد، کمک مدیران و نظارت هوشمندانه همه جانبه برای رسیدن به اهداف کلان و راهبردی می تواند در تسهیل فعالیت ها موثر واقع شود.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از مدیران و مسئولان حوزه های مختلف مجموعه به ویژه فعالان حوزه حراست در سازمان و شرکت های تابعه خواست تا با مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست همکاری لازم را داشته باشند.

رحیم سرهنگی در پایان از تلاش های فرامرز صحرائی در زمان تصدی این پست  قدردانی کرد.

حفظ ایمنی و سلامت جامعه ادارای ، رصد و جلوگیری از فساد در تمامی زمینه های اخلاقی و کاری، سعه صدر و رسیدگی به موقع به موضوعات،اجتناب از حب و بغض در تصمیم گیری ها همچنین صیانت  از سازمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله مواردی بود که رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم بر آنها تاکید کرد.

مرتضی حیدری رئیس مرکز حراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این آئین گفت: امید دارم حضور مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش منشا تحولات خوب باشد و با همکاری مسئولان و مدیران سازمان و همه اقشار جامعه کیش، نتایج مثبتی برای جزیره حاصل شود.

رئیس مرکزحراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن قدردانی از مجموعه حراست کل کشور و توجه ویژه به این حوزه در مناطق آزاد، از همکاری و فعالیت های خوب فرامز صحرایی مدیر کل پیشین حراست سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد.

جعفر شیرزاده مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش نیز در پایان این مراسم پس از دریافت حکم انتصاب خود گفت: با توجه به فراخور گستردگی وظایف در سازمان منطقه آزاد کیش که شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، سیاسی و امنیتی می‌باشد و به تبع آن حراست سازمان نیز درگیر همه این مسائل و موضوعات خواهد بود و به همین جهت بایستی عهده‌دار طیف گسترده‌ای از این وظایف باشد بدیهی است این طیف گسترده که هر کدام نیازمند ساختاری منسجم و کامل است از عهده یک فرد یا یک واحد خارج بوده و همکاری کلیه واحدهای سازمان اعم از معاونت‌ها و مدیران و مسئولان تمامی حوزه‌ها را می‌طلبد.

مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: وظیفه حراست و پاسداری از ارکان و سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها جزء ماموریت های اصلی همه مسئولان کشور می‌باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به منظور جلب رضایت خداوند، مردم و نظام، در پیشبرد اهداف سازمان با سرعت و دقت بیشتری گام برداریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.