رشد ۱۳ درصدی مبالغ، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک 

تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری رقم خورد؛

رشد ۱۳ درصدی مبالغ، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک 

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از رشد ۱۳ درصدی مبالغ گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ضمانت‌نامه‌های صادره بانک تا پایان اردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اداره کل اعتبارات پست بانک ایران افزود: با ارزیابی ماهانه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، در دو ماهه گذشته ضمانت‌نامه‌های صادره ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه درسال ۱۴۰۱رشد داشته است.

بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات بانک، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، ۵۰ درصد تعهدات بانک، برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را بر طبق اهداف کمی، پایش و پویش بانک در سال ۱۴۰۲ محقق کرده‌اند و تا پایان اردیبهشت ماه بیش از دو هزار و ۲۸۲ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۱۲ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال در شعب بانک صادر شده است که نسبت به پایان  اردیبهشت ماه سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب منطقه شرق تهران ۳۴٫۷ درصد از ۵۰ درصد کل عملکرد تعهدات (صادره) در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی تا پایان اردیبهشت ماه گذشته را محقق کرده است و مدیریت شعب استان اصفهان و کردستان با ۱۱٫۴ و ۷٫۱ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، قزوین با ۱۷۴درصد تحقق عملکرد تعهدات (صادره) مطابق اهداف کمی پایش و پویش بانک تا پایان سال، در صدر کشور و مدیریت شعب استان‌های چهارمحال و بختیاری و سمنان به ترتیب با ۱۲۴ و ۹۰ درصد تحقق در رتبه دوم و سوم قرار دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.