رونمایی از چهارسوق مالی بانک پارسیان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

رونمایی از چهارسوق مالی بانک پارسیان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

شنبه, آوریل 15, 2017 - 13:32 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک پارسیان در راستای خلق بیشترین ارزش برای مشتریان هدف از طریق شناخت، تحلیل و ارائه بسته پیشنهادی ارزش، چهارسوق مالی پارسیان را در بازارهای سرمایه، پول و بیمه راه اندازی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، طرح چهارسوق مالی پارسیان در گروه مالی پارسیان و با مشارکت بانک پارسیان، شرکت بیمه پارسیان، شرکت خدمات بیمه‌ای امین‌ پارسیان و شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، شرکت کارگزاری پارسیان، شرکت لیزینگ پارسیان در راستای خدمت‌رسانی پولی- مالی آماده فعالیت است.

 بانک پارسیان با توجه به این توانمندی‌هایی از جمله مهارت و دانش نیروی انسانی، آراستگی اخلاقی کارکنان، سیستم‌های core banking، یکپارچگی در ارائه خدمات مالی، یکپارچگی در زنجیرة ارزش و اعتبار در بازار خدمات مالی، چهارسوق مالی پارسیان را در تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال 95 در شعبه مرکزی خود واقع در شهرک قدس (غرب )، میدان صنعت، بلوار شهید فرحزادی، نبش خیابان زرافشان غربی- پلاک 2 رونمایی کرد و در حال تکمیل خدمات خود در این حوزه است.

بانک پارسیان مدعی است با ارائه خدمات جامع مالی در این شعبه دارای کامل‌ترین زنجیره ارزش خدمات مالی در شبکه بانکی است.

از جمله مزایای چهارسوق مالی پارسیان برای مشتریان می‌توان به ارائه طیفی وسیع و هماهنگ از خدمات مالی با هزینه کمتر، مدیریت تمامی دارایی‌ها با یک مؤسسه می‏تواند تبادلات مالی و برنامه‌ریزی را سهل‌تر و کاراتر کند، دیگر نیازی به انتقال دائم پول از یک مؤسسه به مؤسسه دیگر نیست و افزایش امنیت، اطمینان، راحتی دسترسی در یک مکان و سودآوری برای مشتریان اشاره کرد.

همچنین چهارسوق مالی پارسیان خدمات بیمه‌ای (صدور انواع بیمه نامه)، کارگزاری (خرید و فروش سهام و...)، لیزینگ (تسهیلات اعتباری برای خرید و تأمین انواع کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی بادوام)، تجارت الکترونیک (انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و تولید نرم‌افزار و...) و تأمین سرمایه (مشاوره درزمینهٔ سرمایه گذاری و مدیریت ثروت و...) را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.