تأکید مدیرعامل بیمه سرمد بر لزوم به‌روزرسانی دانش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه

تأکید مدیرعامل بیمه سرمد بر لزوم به‌روزرسانی دانش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه سرمد، به همراه زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیره و مدیران سرمایه انسانی و روابط عمومی، به مناسبت روز فناوری اطلاعات، با حضور در مدیریت فناوری اطلاعات، با مدیر و کارکنان این واحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، به همراه زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیره و مدیران سرمایه انسانی و روابط عمومی، به مناسبت روز فناوری اطلاعات، با حضور در مدیریت فناوری اطلاعات، با مدیر و کارکنان این واحد دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تأکید بر لزوم به‌روزرسانی دانش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، حوزۀ فناوری اطلاعات را از مهم‌ترین حوزه‌های صنعت بیمه توصیف و این حوزه را پیشگام در ارائۀ خدمات مناسب در جهت بهبود تجربۀ مشتری دانست.

بهشتی‌نژاد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران مدیریت فناوری اطلاعات گفت، انتظار بنده و تمامی ارکان شرکت بر تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به‌روزرسانی سیستم‌های عملیاتی شرکت بوده تا توان رقابت در بازار افزایش یابد.

در ادامه، زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیرۀ بیمه سرمد، ضمن تبریک روز فناوری اطلاعات و تأکید بر تقویت فروش الکترونیکی، گفت: امروز در بازار رقابتی صنعت بیمه سرعت دسترسی به خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به رشد فزایندۀ ارائۀ خدمات از طریق فضای مجازی و فروش الکترونیک محصولات بیمه‌ای، توقع می‌رود بیمه سرمد نیز با توجه به پتانسیل و توان کارکنان خود، از مسیر پیشرفت غافل نشود و شاهد تقویت فروش الکترونیکی محصولات و تقویت وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.