اعلام آمادگی بانک مسکن استان زنجان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

اعلام آمادگی بانک مسکن استان زنجان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان در دیدار با مسوولان شرکت جهاد نصر زنجان گفت : به پشتوانه سابقه موفق در طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن با تمام توان آماده اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز هستیم.

به گزارش دیوان اقتصاد،مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان  در این دیدار که به منظور معارفه طرفین و تحکیم روابط در اجرای طرح اقدام ملی مسکن (بام)، انجام شد، گفت : با وجود تجربه درخشانی که از طرح مسکن مهر کسب کردیم، برای انجام وظیفه انسان دوستانه و خدمت رسانی به همشهریان عزیز با تمام توان آماده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان هستیم.

مهدی جمالوندی با بیان اهمیت اعتماد همشهریان عزیز زنجانی در حصول موفقیت اجرای طرح های تکلیفی، خاطرنشان کرد : نکته مهمی که در سایه دستیابی به توفیق در طرح مسکن مهر در زنجان وجود دارد این است که عملیات اجرا و پشتیبانی این طرح با حمایت ویژه ای انجام شده و در نهایت با ارزش افزوده قابل توجهی در اختیار مصرف کننده واقعی قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک مسکن استاننجان ز با اشاره بر افزایش تعاملات و مراودات فیمابین شرکت جهاد نصر و بانک مسکن عنوان کرد : با عنایت به سابقه والای هر دو طرف در انجام رسالت حرفه ای خود هرچه میزان مشارکت و همیاری بانک و شرکت جهاد نصر در پروژه اقدام ملی مسکن بیشتر و روابط تنگاتنگ باشد، قطعیت در حصول نتیجه مطلوب افزون خواهد شد.

در ادامه این نشست احمد پیری مدیر عامل شرکت جهادنصر زنجان با تقدیر از مجموعه بانک مسکن در اجرای طرح های دولت محترم به جهت خانه دار کردن اقشار مختلف مردم و اینکه بانک مردمی است، مشکلات و موارد موجود در پروژه ها را مطرح و رهنمودهای لازم را مستقیم از مدیر شعب استان دریافت کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.