بررسی مسائل و مشکلات مردم و فعالان اقتصادی در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در قم

با حضور وزير اقتصاد صورت گرفت؛

بررسی مسائل و مشکلات مردم و فعالان اقتصادی در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در قم

چهارشنبه, ژانویه 12, 2022 - 10:55 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی قم، ضمن بررسی روند پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و فعالان اقتصادی این استان، دستورات لازم را نیز در این زمینه صادر نمود.

 

به گزارش ديوان اقتصاد به نقل از روابط عمومي بانك ملت)، وزیر اقتصاد در سفر روز جاری خود به قم با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، اصناف، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان طی دور روز فعالیت میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در استان قم  قرار گرفت.

در این حضور، رئیس سازمان مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در رسیدگی به مشکلات .مردم و فعالان اقتصادی استان قم، مهمترین مطالبات مردمی را  به وزیر اقتصاد گزارش داد.

لازم به ذکر است: رئیس سازمان مالیاتی کشور به عنوان نماینده وزیر امور اقتصاد و دارایی، طی دو روز  استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در قم، در یک فضای تعاملی و صمیمی با مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات ابرازی مردم، دستورات و اقدامات لازم را ارائه می کرد.

شایان ذکر است: استقرار ۷ میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی قم برای پاسخگویی به مسائل و‌ مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی، بورس و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۸ و ۹ دی ماه در این اداره کل، باعث ابراز رضایت مراجعان از نحوه تعامل مسئولان و عوامل اجرایی برای پیگیری مسائل و‌مشکلات مردم بود.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.