"تابستان شاد" طرحی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان کیش

"تابستان شاد" طرحی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان کیش

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تفریحی دوروزه با هدف استفاده بهینه جوانان از اوقات فراغت با عنوان "تابستان شاد" تا ابتدای شهریور در فرهنگسراهای کیش ادامه دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این کارگاه های آموزشی تفریحی دو روزه، موضوعات علمی، هنری، ادبی و اجتماعی فن بیان، سرود وهمخوانی، روبیک، عکاسی، فیلم سازی با موبایل، کاردستی، قصه های شاهنامه، نوشتن خلاق، تصویر خوانی،کامپیوتر، نمایش خلاق، آشپزی و بازی و سرگرمی آموزش داده می شود.

بر اساس این گزارش، محافظت از محیط زیست جزیره، روز عکاس، روز مسجد، روز جهانی کار و کودک، اعیاد قربان و غدیر، روز قلم، ادبیات کودک ونوجوان، هوش مصنوعی، موسیقی، تاسوعا و عاشورا، صنایع دستی و آثار باستانی از جمله مناسبتهای در نظر گرفته شده برای این کارگاه است.

همچنین، در این کارگاه ها بیش از 30 دانش آموز مقطع ابتدایی در شش مهارت مختلف با موضوعات مختلف و مناسبت های ملی شرکت می کنند که تاکنون بالغ بر 600 دانش آموز از ابتدای این دوره ها ثبت نام کرده اند.

گفتنی است، طرح "تابستان شاد" با حضور مربیان مجرب و متخصص از ساعت 10 و سی دقیقه تا 13 و سی دقیقه روزهای شنبه و دوشنبه در فرهنگسرای سعدی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در فرهنگسرای سنایی و روزهای یکشنبه و سه شنبه در خانه فرهنگ و هنر مینا برای علاقمندان به شرکت در این دوره های آموزشی برگزار می شود.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.