قائم مقام مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر جایگاه و نقش اثرگذار این مرکز در حفظ و ارتقای شاخص رضایتمندی مشتریان از طریق پاسخگویی دقیق و سریع تأکید کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
نقش مؤثر مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در حفظ و ارتقای رضایتمندی مشتریان
نقش مؤثر مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در حفظ و ارتقای رضایتمندی مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، چنگیز مروج، قائممقام مدیرعامل بانک سینا، مرکز ارتباط با مشتریان را یکی از کلیدیترین نقاط ارتباطی بانک با مشتریان و مخاطبان دانست و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان بسیار حائز اهمیت و این مرکز، گوش شنوای بانک است و پاسخگویی ما باید به گونهای انجام شود که درخور شأن و منزلت جامعه ایرانی باشد.
مروج با اشاره به توانمندی کارشناسان این حوزه تصریح کرد: بهرهگیری از دانش روز و اشراف کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان به فرایندهای مختلف بانک، تضمینکننده رضایت مشتریان و تماسگیرندگان است.
وی ضمن تبیین آثار پاسخگویی شبانهروزی به مشتریان، بر حفظ وضعیت مطلوب پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با این مرکز تأکید کرد.
در این بازدید، گزارش تماسهای برقرارشده با مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در چهار ماه نخست امسال بر اساس شاخصهای کمی و کیفی توسط امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان و حامد بختیاری، رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان بانک ارائه شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |