توسعه و رونق زیرساخت‌های ورزشی عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

توسعه و رونق زیرساخت‌های ورزشی عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر نگهداری بهینه از امکانات ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه زیر ساخت های ورزش جزیره تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، امین میرزایی در بازدید از دهکده ورزشی المپیک با تاکید بر رسیدگی به زیرساخت های این حوزه گفت: تسریع در اتمام طرح های نیمه کاره و پیگیری بسته های سرمایه گذاری از سوی معاونت ورزش و تفریحات سالم از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی با بیان این که حمایت، رونق بخشیدن و عمومی کردن ورزش در دستور العمل اصلی سازمان قرار دارد عنوان کرد: موارد یاد شده در معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود افزود: توسعه ورزش در حوزه عمومی به ویژه در خانواده ها و جوانان می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

وی عنوان کرد: در این بازدید راه کار هایی برای رفع برخی مشکلات از جمله نوسازی اماکن ورزشی، اصلاح و تقویت نور سالن های چند منظوره المپیک، بهسازی سالن تنیس روی میز و مجموعه اسکیت ارائه شد.

به گفته امین میرزایی طرح توسعه سایت تیراندازی با کمان، تعیین تکلیف استخر نیمه کاره المپیک، بهسازی و توسعه مجموعه سوارکاری، تعیین تکلیف طرح جامع و برنامه ریزی جهت تعمیر و نگهداری اساسی کلیه اماکن و تجهیزات مجموعه ورزشی المپیک از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در بازدید از زمین های فوتبال، زمین های تنیس، اسکیت، مجموعه سوارکاری و سالن های ورزشی مجموعه دهکده المپیک کیش، سید محمد قریشی سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب وخدمات کیش، منصور ملانوری مدیر امور زیر بنایی و امین صفایی اصل مدیر فنی عمران شهری معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.