توانمندسازی خبرنگاران و بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای جزیره کیش

توانمندسازی خبرنگاران و بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای جزیره کیش

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دیدار که شنبه 13 مرداد و در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار انجام شد؛ سید ابراهیم هاشم ورزی و محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکاری های لازم جهت توانمند سازی و ارتقاء سطح بینش و سواد رسانه ای فعالان حوزه خبرنگاری را بررسی کردند.

محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با توجه به اهمیت توانمندسازی خبرنگاران و توجه به آموزش آنان، این مهم را یکی از نیازهای مهم جامعه عنوان کرد و بر همکاری و تعامل با خبرنگاران جهت اطلاع رسانی جامع و مبتنی بر اصل امانت داری و انصاف در راستای رفع مشکلات تاکید کرد.

همچنین در این نشست سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با تشریح نحوه و کیفیت فعالیت رسانه های گروهی در کیش گفت: راهبرد اصلی این مدیریت بر توانمندسازی خبرنگاران هدف‌گذاری شده است و برای تحقق این امر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی ضروری است.

وی تاکید کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی مورد نیاز تدوین و با همکاری اداره کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، برنامه ریزی برای آموزش مستمر، فراهم آوردن زمینه جهت تعامل با خبرنگاران و بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای جزیره کیش، بررسی مشكلات رسانه ها، بهره گیری از راهكارهای خبرنگاران برای تقویت فعالیت های خبری، لزوم تشكیل جلسات مختلف همفكری و سیاست گذاری خبری درخصوص مشكلات و معضلات منطقه با حضور رسانه ها و توجه به رفاه اصحاب قلم ازدیگر مواردی بود كه دراین نشست مطرح شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.