اختصاصی/ بیمه‌نامه اربعین پلاس بیمه میهن برای مواکب ارائه می‌شود

اختصاصی/ بیمه‌نامه اربعین پلاس بیمه میهن برای مواکب ارائه می‌شود

شرکت بیمه میهن در مراسم اربعین امسال طرح اربعین پلاس را برای بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی مواکب ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیوان اقتصاد، شرکت بیمه میهن در مراسم اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر را بیمه کرد و امسال نیز بیمه گروهی درمان، عمر، حادثه و مسئولیت کاروان حجّاج ایرانی به تعداد بیش از ۸۷ هزار نفر را عهده‌دار شد. اما این شرکت بیمه‌گر به همین خدمات بسنده نکرده و در مراسم پیاده روی اربعین امسال طرح اربعین پلاس را ارائه داد.

در همین رابطه مصطفی یاسری مدیر بازاریابی و فروش و مناقصات شرکت بیمه میهن به خبرنگار ما گفت: سال گذشته تجربه خیلی خوبی در حوزه خدمت رسانی به زایرین اربعین داشتیم. این اقدام در آن زمان ریسک بزرگی به لحاظ بیمه‌گری برای شرکت محسوب می‌شد. زیرا حوادثی که در این بیمه نامه پوشش داده شد در مقابل هزینه‌ای که به عنوان حق بیمه دریافت شد، بیشتر بود. اما نظر مدیرعامل شرکت بیمه میهن بر این بود که بتوانیم خدمت خوبی را در این عرصه و در ارتباط با اقشار جامعه ارائه کنیم ودرر این مسیر موفق هم شدیم.

وی افزود: پس از رویداد پیاده روی اربعین 1402 به تبع تجربه‌ای که بدست آوردیم، با دریافت یک حق بیمه مناسب به بحث بیمه زائرین حج تمتع نیز ورود کردیم و توانستیم به آنها هم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

یاسری در ادامه خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه اجرای بیمه اربعین به شرکت بیمه‌گر دیگری واگذار شده است، سعی کردیم به عنوان پشتیبان در کنار این شرکت بیمه‌گر باشیم و تجربیات سال گذشته خود را در اختیار این شرکت بیمه نیز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در مورد زوار نیز همانگونه که ذکر شد، امسال به عنوان پشتیبان شرکت بیمه‌گر پیاده روی اربعین قرار گرفتیم تا بتوانیم هم تجربیان خود و هم امکاناتی که در سال گذشته بدست آوردیم را در اختیار این شرکت جهت رفاه حال هموطنان قرار دهیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه میهن تصریح کرد: در کنار پشتبانی از شرکت بیمه‌گر مراسم اربعین، امسال در این مراسم بزرگ و فراملی طرح &quot اربعین پلاس" را ارائه کردیم تا بتوانیم به مواکب ممستقر در مسیر پیاده روی نیز خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: در طرح اربعین پلاس بیمه مسئولیت حوادث و بیمه آتش سوزی مواکب مورد توجه قرار گرفته است که به تمامی مواکب مستقر در مسیر پیاده روی زوار اربعین ارائه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه هدف اصلی این است که خدمت رسانی به زواربه خوبی انجام شود، تصریح کرد: از نظر ما اربعین یک موضوع فراملی است و برای ما اصلا جنبه تجاری ندارد پس به دنبال کسب سود نیستیم. بنابراین سعی کردیم بخشی از اجرای مناسب این مراسم باشیم.

لازم به ذکر است که خدمت رسانی شرکت بیمه میهن به زوار اربعین در سال گذشته وحج تمتع امسال به نحو مطلوبی صورت گرفت که این خدمات همه جانبه رضایت و آرامش خاطر زوار را در بر داشت.

گفتنی است، این روزها شرکت بیمه میهن در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی حضور فعال داشته و از ۱۹ تا ۲۲ مردادماه پذیرای بازدیدکنندگان در سالن ۶ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.