حضوربیش از 340 نفر از بانوان در "فستیوال بانوان جشنواره بزن بریم کیش "

حضوربیش از 340 نفر از بانوان در "فستیوال بانوان جشنواره بزن بریم کیش "

بیش از 340 بانوی کیشوند و گردشگر در ویژه برنامه فستیوال بانوان کیش با عنوان کارگاه‌های آموزشی و روانشناختی خانواده محور شرکت کردند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، دورهمی‌ها وکارگاه‌های خودشناسی، ذهن آگاهی و آرامش، مشاوره‌های فردی و گروهی، سواد ارتباط و زوجیت و رفتار با کودک با بهره‌گیری از برترین اساتید حوزه روانشناسی کشور در فستیوال بانوان «بزن بریم کیش » با هدف توسعه فردی و خانوادگی و بررسی وضعیت روانشناسی و مشکلات جامعه زنان کیش از 17 تا 20 مردادماه جاری در جزیره کیش برگزار شد.

براساس برنامه ریزی فستیوال بانوان « بزن بریم کیش» این ویژه برنامه‌ با همکاری مرکز روانشناسی و لکنت زبان اسکیلا با حضور روانشناس مطرح کشور دکتر حسین زاده به مدت 4 روز درقالب کارگاه‌های روانشناسی و ذهن آگاهی میزبان 341 نفر از بانوان کیشوند وگردشگر بود.

دراین فستیوال کارگاه های کافه مشاوره ، کارگاه " من کیستم" ویژه بانوان بالای 18 سال ، کارگاه ذهن آگاهی و آرامش درون با عنوان «دمی با خود» و کارگاه‌های روانشناختی خانواده محور، ارتباطات زوجیت، رفتار با کودک، آموزش خودشناسی و آمادگی ویژه نوجوانان و انجام تست‌های سنجش توانایی برگزار شد.

در این کارگاه‌ها، خانواده‌ها ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان و روانشناسان خبره و متخصص مرکز اسکیلا، با روش‌های کاربردی خودشناسی و افزایش ضریب اعتماد و اطمینان به خود، کشف درون و شناخت بیشتر جهان پیرامون، شناخت فرصت‌ها و موقعیت‌های مهم زندگی، مسئولیت پذیری، فرزند پروری و نحوه رفتار با کودک، ارتباط بین والدین با یکدیگر و با فرزندان، ایجاد رابطه ساختارمند و محکم بین افراد خانواه، توجه به نیازهای درون و نیازهای خانواده، شناخت نیازهای روانی کودکان، توجه به شخصیت کودکان، آگاهی والدین از نحوه پاسخ به کودکان آشنا شدند.

گفتنی است کمپین بزن بریم کیش ذیل طرح مرجان، با همکاری کنسرسیوم رونق پایدار کیش متشکل از جوامع و فعالان اقتصادی جزیره با برگزاری رویدادهای مردم محور در مسیر توسعه گردشگری و رونق پایدار کیش تلاش می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.